26. kol 2011.

Gornji Stoliv




Broj komentara: 17:

  1. Uspon je neprekidan, sa nula na nekih 400 - 500 m n/v koliko ima do vrha planine Vrmac. Na cijelom putu nigdje nema ravnih dijelova, samo uspon, sve veći i veći.
    Oko 45 min. treba da se popnete do vrha.
    E, sad moram vam priznati.. ja se nisam uspjela popeti... umorila sam se, a kad sam, onako umorna, od turista koji su se vraćali s "vrha svijeta" saznala da smo prešli tek petinu puta... onda sam i odustala. Zoka se popeo, on je i slikao, a ja sam sišla do Donjeg Stoliva. Nisam mogla... dobro, bila sam u japankama, možda zato ;)

    Ova staza je napravljena zahvaljujući mještaninu Gašparu Ivanoviću, koji je, da bi se napravio put, poslao novac iz Amerike prije 100 i nešto godina.
    Gornji Stoliv se prvi put pominje 1326. godine.
    Uopšte mi nije jasno kako su okrutni bili ovi iz Perasta, kad su od Stolivljana tražili da jednom sedmično donesu svoje proizvode na pijacu u Perastu. Jadni ljudi... ja se nisam uspjela popeti, a oni još s proizvodima išli... možda su imali magarca. Ja ću se popeti sigurno, sljedeći put idem rano ujutro, tad nije vruće, kao u popodnevnim satima, još u šumi, toplota se sva skupila u krošnje drveća.
    A u planu je i žičara. Onda će biti lako doći do G. Stoliva.
    Danas u Gornjem Stolivu živi jedna porodica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha Majo, samo se ti pravdaj..hihi..

    Salim se, naravno.:):)

    Fotke su prave, svaka cast (hvala Zoka) i reportaza o G. Stolivu je takodje zanimljiva.
    Dok se otvarala MiViOni stranica i dok se pojavljivala prva fotka, bas mi je zastao dah..
    Meni je uvijek bilo zanimljivo kako su nekada ljudi zivjeli vise u brdima i u nepristupacnijim dijelovima, a vremenom se spustali tj. priblizavali moru ili vodi.

    Poz..

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna vjezba za prednju i zadnju lozu buta, hahahahaha

    Btw, ovde je jako oblacno, pojavio se neki grip, dosadan i naporan.

    Danas trebam sresti S.&Co. u Koelnu. Bas se radujem.

    Pusa.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. hahaha samo vi zezajte :)))
    Ma ja bih se popela, ali japanke su bile problem hehehe ;)


    Pozdravi S. i ekipu, Dragana :)
    Bobo, tebi sutra rođendan. Imaš neku želju? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe, samo ti odustaj. A Zoka gore sa Jekom popio kafu i dvije zezene rakije ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hahaha a zato je on htio i sutradan u G. Stoliv :)

    OdgovoriIzbriši
  7. E, gore je sa Milijanom planirao degustaciju prsuta i slatka od malina ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nigdje ti,Majo,ne mrdaj dok ne naprave žičaru...Taman posla,još u japankama..!-:)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Blizu si, Mure, sir je spominjao :)
    Čika Aleksa, ja samo do Donjeg Stoliva, dok žičara ne proradi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Majo, vezi japanke cvrsto i prasi gore!
    Prsut ceka, vrijedi se namuciti :))).

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  11. Majo,

    kako godine idu sve manje zelja imam, hahaha..najradije bih da zaboravim rodjendane, hehe..

    Ma, pogled na zaliv je vise nego dovoljan, melem za dusu.
    Kako rece onaj cika (Uros, ako sam dobro upamtila - da se ne vracam na predhodne "postove") samo ce biti dovoljana ta slika..

    P.S.Jel' da Mure, sa takvim okrepljenjem i docekom, ko se ne bi popeo?! Zna Zoka..

    Pozdravcic.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ispravka: Blaza, a ne Uros, eto sad: Godine, pa to ti je..

    OdgovoriIzbriši
  13. Možda bih i mogla, Svjetlana, al` u rano jutro. Tad je prijatnije u šumi i lakše se penjati.
    A Zoka se, Bobo, popeo za nekih 50 min., a sišao je za 20 min. Bio je na izmaku snaga kad je sišao, al` je stvarno imao namjeru opet da ide gore, samo što smo se vratili u Doboj, pa nije mogao.
    Sad ću ga pitati, zašto je htio ponovo da se penje ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Kaže, da je lijepo i djeluje nestvarno to napušteno mjesto, samo je još jedna porodica ostala, a i pogled na zaliv je veličanstven.

    OdgovoriIzbriši
  15. Joj, Bobo :)
    prije će biti da je bila neka Džuli :) Sve strankinje jure ovom stazom, samo su one u kondiciji, Jeka i Milijana su se preselile bliže moru :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Cuj, Majo, samo strankinje. Ne daj se, generacijo! :)

    Razmisljam intenzivno kako samo strankinje.
    Pa evo i mog objasnjenja: dok mi ovdje u tudjini, domaci, sljakamo, one, strankinje, prave "blau" (prevod- nije im nista,a sjede kod kuce, kao bolesne). Posto je kod kuce dosadno onda odu u Fitness studio i vjezbaju za Jekine i Milijanine staze. Ne brini, mi staze savladavamo 365 dana (posao, djeca, muz, rodbina i ko zna ko jos dodje da nas "trenira"), a one samo tih par dana Urlauba.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  17. Al` da ja nisam imala japanke, bila bih prije njih gore ;)
    (ponosnismajlić ;)

    OdgovoriIzbriši