19. srp 2011.

Sinoć u šetnji sretosmo Sanju :)

Sanja Vlajković


4 komentara:

  1. U ex Yugoslaviji se uvijek vodio tihi rat koje su djevojke najljepse. Beogradjani su uvijek padali na Zagrepcanke i Splicanke, pa djelujuci lokalno i na Novosadjanke, visoko su kotirale i Banjalucanke, a jednom me je neki tip u vozu odusevio izjavom da su njemu najljepse Dobojke. Iako imam neke rupe u pamcenju, ponekad mi se desava da ne mogu rekonstuisati lik sasvim poznatog mi imena i vice versa, ali sam ubjedjena da mi je Sanja odnekud poznata, mada je to sekundarno obzirom na cinjenicu da Sanjá izgleda divno. Ljupka i njegovana, vrlo feminin.

    Mora da je u Doboju zanimljivo ovih dana dok mi ovde malo sjevernije padamo na nos od posla i mastamo da pustimo bar na kratko mozak na ispasu. Cak i ako je to samo tri dana upecana izmedju dva dezurstva, hahahaha. Prvo vecerinka s frendicom u prelijepom Aachenu, pa red dezurstva, pa city break (jos je tajna, Majo, ;)))), pa opet red dezurstva. Ipak nisam sigurna da li cu moci reprizirati jedan nezaboravni dan u Parisu AD 2007. 11km u Luvru citav boziji dan, pa nocni izlazak do 2h, pa pranje kose u 2.30, pa ustajanje u 7. Intenzivno... bas. Mladost, ludost...

    Laku noc svima.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeste, Dragana, Sanja je baš lijepa. Bila je tvoja komšinica, mislim da je u Ćuprijskoj stanovala.

    Ja sam isto kao i ti iscrpljena... danas je malo kiša padala, zahladilo je, nakon dana i dana tropskih vrućina.
    Predlažem da napravimo malu pauzu na blogu :)
    Može?

    P.S. razmišljam, odakle ćeš nam se javiti? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slazem se, Majo.
    Ja se danas odjavljujem do polovine avgusta, jer cemo mi pravac juga i Juge :).
    Tebi i tvojim blogerima zelim lijepo ljeto!

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Svjetlana :)
    Lijepo ljeto za sve :)

    Ćao i vidimo se u avgustu :)

    OdgovoriIzbriši