3. srp 2011.

Part two


Evo jos nekoliko fotki na tu divnu temu. Juzna strana s pogledom kroz prozor iz moje kuhinje, pa opet neiscrpna inspiracija - ruze, jer je meni najdrazi lik iz Varljivog leta '68. tata glavnog junaka koji se predano posvetio uzgajanju istih. U kadar su zalutale i dvije breskve, nazalost ne iz Hercegovine, najvjerovatnije iz Francuske. Takav je gastarbajterski zivot. U ponedeljak dolazi Silvija na rucak, al' nema prave sopske salate niti pravih bosanskih lepinja. Moracu da se bacim na improvizaciju najstrasniju. Damn.
Dragana

Broj komentara: 5:

  1. Uvijek su mi se dopadale ove drvene dekoracije, s njima je sve ljepše, mada je tvoj prozor prelijep, sav u cvijeću :)
    Jel` to kiša pada?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako je dobro društvo, onda može proći i Fladenbrot kao lepina, a salata k`o salata :) Pozdrav tebi i Silviji :)


    I javi nam kakav je bio ručak :)
    Talijani su ti u blizini, a kod njih je sve preukusno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Da li mislis pod drvene dekoracije "Biene Maja" ? Predpostavljam da je D mislila ovako -Svaka slucajnost sa tobom je namjerna :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. A ove ruze na prozoru su sigurno za mene. To su moje omiljene "Freilandrosen Nostalgie".

    Em sto rastu bas tako slobodno i ne uzgajano u staklenicima, imaju prelijepe roza latice oivicene crvenom bojom, mirisu da ti se zavrti mozak od ljepote i imaju predivno ime.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Freilandrosen Nostalgie... kako lijpo zvuči :)
    Lijepe su, a lijepa je i dekoracija :)
    D., hvala za namjernu slučajnost :)))

    OdgovoriIzbriši