13. srp 2011.

najljepše je đačko doba... Mirza Sivčević :)

Broj komentara: 8:

  1. I sretosmo se Mirza i ja nakon par decenija i popismo kafu u bašti dobojskog kafića, u društvu sa Elmom, Deninom i Zokom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako vas je lijepo vidjeti.

    Puno, puno pozdrava :):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hallo Maja!

    Svjetlana hat mir eure spannende Geschichte mit VIP erzählt, bin begeistert :)

    Herzlichen Gruss
    Carmen

    OdgovoriIzbriši
  4. Majo, sve je istina. Carmen je nasa sekretarica, jedna super osoba i toliko se smijala kada sam joj ispricala pricu o nasem VIP-u :) Odmah je guglala i mislim da si dobila novog ucesnika i posmatraca tvog bloga. Vidis, tvoj blog postaje internacionalan.

    Liebe Carmen, Du bist einfach Klasse :)!

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Liebe Carmen, es ist so schoen dass Du hier bist herzlich willkommen :)

    Ich wuensche Dir noch einen schoenen Abend :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bobo, mislimo mi na tebe, naša Boba - najpozitivnija osoba iz naše škole - zaključismo i Mirza i ja.

    MiViOni ode u svijet, Svjetlana :)

    Pozdrav svima iz jako toplog Doboja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Eto, Majo, sta ti je moc blogovanja, nasli se na jednom mjestu tvoje drustvo iz kafica, VIP (vjerovatno N.K., ako se ne varam), Carmen, ti, svi poznati i anonimni blogeri i ja. Ko nas sve samo tako sastavi?

    Ne znam zbog cega ti skolski/studentski dani imaju takvu car, zbog cega imamo potrebu da se vratimo unatrag i prozivimo ih jos neki put.

    Cesto se sjetim one divne knjige "Mali princ", kao i onog da kada je pisac bio mali, pokazivao je svima crteze koje oni nisu kapirali, pa je postao pilot.

    "Covjek samo srcem dobro vidi. Bitno je ocima nevidljivo."

    Mali princ

    "Trebala sam da te poslusam, ali takva su sva ljudska bica. Just blind people."

    Our Town, novel by Thornton Wilder

    I nema veze sto su ovde nabacane neke misli, ali je bitno da meni one nesto znace u zivotu.

    U jednom od mojih fave filmova "Stand by me" glavni junak spominje svoga najboljeg prijatelja i kaze:

    " Iako ga nisam vidio vise od deset godina, ja znam da ce mi nedostajati zauvijek."

    Majo, i dalje cutim kao zalivena o mojoj secret lokaciji, hahaha. Samo da znas da je visestruko opjevana, ali ne mislim pri tome na Cacak, hahaha

    Mada ne bih imala nista protiv malo kajmaka bilo uzickog, cacanskog, kraljevackog etc.


    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  8. A ja sam mislila da je Čačak hahaha :)
    Blogovi su čudna stvar, još neistražena, ono što je bitno je da blog pruža mogućnost komunikacije, tj. povratne informacije, razmjenu mišljenja, razgovor, upoznavanje... i briše sve granice.
    S koliko se samo kontinenata javljamo, a mi to ni ne primjećujemo... :)

    OdgovoriIzbriši