8. srp 2011.

Happy Birthday!

Draga nasa Majo,
samo za tvoj rodjendan cvjetna kompozicija sa lokalnog markta - pravom srcu od srca zacinjena sa puno pusica...
Nina, Svjetlana i Dragana
P.S. tebi cvijece, nama krempite, more tako?

Broj komentara: 5:

  1. Jao, divne ste :)))
    Naravno da moRe :)))

    Najljepše hvala, pusa djevojke ♥.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ciao Majo,

    sve lijepe stvari profuraju s vihorom, tako se zavrsila i nasa PJ (pidzama) party, N i S odose kuci, a ja produzih na Markt. Prvo sam pazarila sir, vockice i povrckice, pa svratila po cvijet koji sam rezervisala u toku nedelje. Divan egzemplar, sada jos da ga smjestim u saksiju da moze na miru da otpocne svoj novi zivot.

    Btw, danas je Markt preplavljen ruzama (ovde ne vazi ono da ruze u maju cvjetaju), svim vrstama bobicastog voca, kajsijama, breskvicama i nektarinama. Gljive sve moguce, sto domace, sto iz Francuske, Bugarske i Srbije (lisicarke!).

    Zaboravih reci sta spremih za Silviju - "mesano" meso - telece snicle, cevapi, kobasice, al' sve sa gril tiganja, nemam jos BBQ opremu, a kada bolje razmislim, ne znam kada bih postigla da se time bavim zbog hronicnog deficita vremena. Ajvar je Silvija jedva docekala, a spremila sam joj i jednu teglu da ponese kuci. Kupila sam dobar baget, ne stigoh kupiti Fladenbrot. Bila sam toliko deadly tired nakon dezurstva pa umjesto da skrenem jednu ulicu desno, isla sam lijevo, bilo mi je usput. Na kraju summer desert - mix maline&borovnice sa sladoledom od vanile. Zatim cappuccino na terasi, pa je Silvija rekla da ne moze vise da dise, hahahahaha Naravno, uz sve to je bilo i sopske salate. Prosek iz Veneta za mene, za Silviju sok zbog don't drink and drive...

    Polako se spremam na novo putovanje - city break, samo ce destinacija opet ostati tajna. Neka uzbudjenje raste, hahahaha. Bas se radujem. Dok se drugi brckaju na moru, ja ubacim kameru, mobilni, city card, lipgloss, cvike u moju torbicu "Blue loves you", pa u jos jedno osvajanje, ne mislim na frajera, hahaha To neka ostane njihov zadatak, bez obzira na onu zvaku o emancipaciji i trecem milenijumu.

    Pusa.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako ti zavidim na toj bezbrižnoj lepršavosti... :)
    samo naprijed, a žvaku o emancipaciji... ko je sažvak`o-sažvak`o :) Nisu svi, a trebali bi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjecam se radijske reklame neke turisticke agencije u Bgdu u jeku sezone godisnjih odmora, nesto kao :"Zasto u lavoru, kad mozete na moru", hahahaha

    Sve je to ok, samo mene smaraju guzve na plazama, onaj ritam sunacnje, kupanje... Al' ko vole, nek' vole, kapiram ja sve to.

    U subotnje popodne nakon rucka se bacam na cappuccino, a N nas je juce navukla na Toblerone (jest' bilo tesko, hahaha). Nedavno kupih onu ogrooomnu od 400g povodom njenog dolaska na PJ party i obzirom da je ovde toplo, cokolada se malo rastopila, al' ne toliko da se lijepi po prstima. Ne more bolje, a mozda i more - cofee and cake, hahaha.

    Obecala sam da necu otkriti secret lokaciju, znam da cu tamo da kupim jedan gotivan tanjir kao prava moooderna domacica, hahahaha, a na tanjiru pise:
    "I kiss better than I cook".

    Mislim da je autor tog tanjira pravi genije! Sto god da se desi u kuhinji, katastofa ili pravi kulinarski podvig, vazan je krajnji rezultat s pocetka recenice.

    Nego, nismo dugo imali mjuze. Ima jedna stvar koju volim da slusam vec dugo, dugo, al' se tek danas sjetih da bismo mogli zajedno preslusati.

    ROX "No going back".

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, ja volim more. Najviše volim jutro na plaži. Svi spavaju, nikog nema, more čisto e ja to najviše volim.
    A gužve na plaži- to ni ja ne volim.
    Gdje li ti ideš? :)

    OdgovoriIzbriši