2. srp 2011.

dobojski mali fudbaleri - cvjetno korzo :)

Objavljeno u "Praktičnoj ženi" 3. jula 1976.


stoje, s lijeva na desno:


1. Nebojša Đurović - Šone (sudija) 2. Enes Širbegović, 3. Saša Dakić, 4. Goran Novaković - Gofa, 5. Sejo Kikić, 6. Nedeljko Šešum - Lola, 7. Aleksandar Bjeličić - Aco


čuče, s lijeva na desno:

1. Boris Starčević (sudija), 2. Amer Mutić, 3. Mustafa Mustajbašić - Muća, 4. Denis Garagić - Dejna, 5. Živko Živković i 6. Slobodan Stanišić - Bobo.

Broj komentara: 12:

  1. ...koštala 6 dinara i izlazila svake druge subote, tako piše :)

    Na slici su svi poznati :)
    Napisaću imena, samo da se konsultujem s Bobom, to je njegova ekipa, da ne bih nekoga preskočila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo, ja cu malo brze da reagujem nego Bobo :), ali cu ipak sacekati da on objavi imena.
    Ja sam neke "fudbalere" vec prepoznala, ali nije u pitanju samo Ib, neki su bili iz Ic (moj razred).

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. P.S. Izgori rucak, jao meni :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Majo,

    nabaci nam jednu naslovnu stranu "Bazara", obozavala sam ga. Kod nas je uvijek bilo napeto - ko ce u kuci da prvi cita "Bazar" i "Politikin zabavnik", hahahaha

    Sjecam se jednog vrlo gotivnog magazina iz pocetka devedestih, fotke su bile sjajne, papir kvalitetan, po zapadnjackim standardima, a onda su dosli glavni negativci u filmu i sve je nestalo...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja znam istinu :) Dresovi su kupljeni za Cvjetno korzo :)
    Ne znam dal` je iko od njih trenirao fudbal :)
    (kakva provokacija hahaha)

    I ja sam ih dosta prepoznala, ali sam mislila da napišemo imena svih, napiši imena :)

    Dragana, ja sam isto čitala Bazar jedno vrijeme.
    I nagradu sam dobila u Bazaru, parfem :)
    A Bazar sam počela čitati poslije P. zabavnika :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Koliko je bilo ekipa? Dvije? ;))))

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  7. Nadam se da ne grijesim.Ako sam napravila gresku, ispravljajte me, jer sve je moguce poslije 36 godina. Mi smo bili 1. razred skolske 1975/1976.

    Gornji red (stoje) s lijeva na desno:
    2. Enes Sirbegovic, 3. Sasa Dakic, 4. Goran Novakovic, 7. Aco Bjelicic

    cuce, slijeva na desno:
    2. Amer Mutic, 4. Desnis Garagic

    :) Svjetlana

    P.S. D, a ja sam upamtila da je jednom na naslovnoj strani Bazara bila prof. dr. Marina Bujko. Kako sam se tek bila iznenadila kada me ispitivala mikrobiologiju i pocastila kafom i griotama na ispitu. Bio je to jedan od najboljih ispita na mome faksu.Ona je bas imala stila, pa sam i svoj diplomski branila pred njom. To je bila moja zelja.

    OdgovoriIzbriši
  8. 1. Šone (sudija), 5. Sejo Kikić (na dresu mu piše: SLOGA :), 6. Lola (Nedeljko Šešum) - oni stoje

    čuče:
    1. Boris Starčević (sudija), 3. Muća - Mustafa Mustajbašić, 5. Živko Živković i 6. Bobo - Slobodan Stanišić.

    Kakve dve ekipe, jedna ekipa, Dragana :)
    Znam da je Bobo imao Hajdukov dres i štucne, mislim C. Zvezde :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Bravo, Majo, sve je to bas tako :).
    Molim te ispisi im jos puna imena, prezimena i nadimke, bas kao i pravim fudbalerima.
    Da malo pomognem: Nebojsa Djurovic, Gofa, Aleksandar i Dejna. Ti ces vec znati da ovo smjestis na odgovarajuce mjesto.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  10. Jesi vidjela? Kad se mi udružimo :)
    Daj još malo pomozi... ko je Aleksandar, a ko Dejna?

    OdgovoriIzbriši
  11. Fino vama, a ja sutra na dezurstvo.

    Laku noc.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  12. Aleksandar je Aco, Dejna je Denis.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši