8. srp 2011.

Danas ja častim :)

Foto: Google

Broj komentara: 17:

  1. Prije par dana, jutro je bilo, sretnem se slučajno s roditeljima pred Konzumom, i sjednemo da popijemo kafu, a priđe nam jedna njihova poznanica da ih pozdravi I tako, kroz priču, kažu oni: "Evo, sjedimo s kćerkom", a ona me gleda i kaže: "Koliko imaš godina?" hahaha

    Zato, ne pitajte za godine :)
    Samo se počastite :)

    P.S. Jesam zadovoljna kako sam ispala na ovoj slici profila, ove mutne su mi najbolje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa, sretan rodjendan i sve najbolje, zivjela ;) Bas me briga za godine, ali nemoj da pitam za ekstra krempite. Istovaraj, dok ja ne kazem da je dosta.
    MoRe ga Krusko, k'o bagerom ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. hahaha dobro, dobro, al` ne možeš baš tol`ko krempita! :)
    Mure, hvala najljepša za lijepe želje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Otkud ti znas? Suti bona..;) Nego, de ti pitaj starce sto ti dadose ime Maja, kad se nisi rodila u maju? Trebala si ti biti Julka, cini mi se... ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Cuj, Mure, Julka, kod jos ljepseg Julija. Znam da bi Maji i ovo ime dobro stajalo.

    Sad jos ocekujem da moja sestra D isprica pricu o Draginji :)))

    Nego koje su vam roditelji ime htjeli dati, ali pobjedi ipak danasnje.

    D su htjeli dati ime Ivana, a meni Adrijana.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. hahaha meni je ovo moje taman, zadovoljna sam.
    Ma, Mure, to je ime bilo popularno tih godina, zato su mi ga dali.
    Iako sam ja, dok sam bila mala, "patila" što mi ime nije duže, pa da imam i nadimak :)

    Koliko ja znam, Svjetlana, moji nisu imali dileme. A dobro bi ti pristajalo ime Adrijana, a Dragani Ivana. A zajedničko za sva imena je Ana :)
    A kako su tebi, Mure, htjeli dati ime, odmah Muris, ili su se dvoumili?

    OdgovoriIzbriši
  7. Eh, pa da joj je caca Antonio, a mati Carmen, onda bi i moglo nekako Julia, ili JuliJa, ali brate slatki..ostanimo na nasim meridijanima barem u imenima. I ti si Svjetlana, a nisi Lighlana, ha ja ;)
    Ne, nisu planirali nista drugo osim ovog imena sto mi dadose. Ma, ustvari stari nije ni birao. A ime sam dobio po tada malom Murisu Dobricu (Damirov brat). Mami se u trudnoci svidjelo kako ga zovu dok se igrao ;) Ja sam dakle ime dobio po klincu koji se igrao i kojeg su dozivali, mada na arapskom moje ime ima sasma drugo znacenje, naime "covjek koji ostavlja nesto u naslijedje". Mogli su mi dati ime i Amanet, hehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Po Murisu dobio ime?! Pa nisam to znala :)
    Amanet hahaha, joj Mure :)
    Ja pojma nemam šta znači moje ime. Vjerovatno i nema neko značenje.
    Asocira me na Biene Maja i na ona plemena Maja. Al` oni su bili civilizovani indijanci ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Já, já...cudne su zene u trudnoci ;) Ma nema veze, meni se svidja, a eto da se on tu nije igrao, Boga pitaj na sto bi joj se u trudnoci srce smeksalo. Zene i osjecanja..jah. Neistrazeno kao kosmos, vjecno kao inflacija u bivsoj zemlji...
    Nikad necu zaboraviti kad mi je tetka (tetka mi je babica) pricala kad su jedva jednu ubjedili da ne dadne tek rodjenom ime, pazi sad dobro...ANUS. "Zeno Bozija, jesi ti normalna, znas li ti sta to znaci?!" "Jok, jal' ANUS, jal' ja skacem sa prozora"...Srecom, radilo se (a o cemu bi drugom) o nekom hormonalnom poremecaju (uticaj kiselog kupusa na covjeciji mozak je takodjer opcija), pa je jedva pristala na drugo ime. Men' s'cini da je mali od sanitarnog cvora za dlaku dobio ime nekog deterdzenta Ornel, Arnel..tako nekako..
    Svega u boz'joj basci..;)

    OdgovoriIzbriši
  10. A ima čudnih imena... meni su smješna njemačka prezimena. Kako se zovete? "Gospodin Moj vrt", "G-đa Brat"... i zaboravila sam imena, ali znam kad sam sebi prevodila ta prezimena, bilo mi je neobično :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hr. Meingarten je bio jedan fini gospodin, vlasnik više tekstilnih tvornica u Njemačkoj, a jedna od njih je bila i u Vukovaru. Bio je izuzetno pristojan i fin, stanovao je u domu u kojem sam ja radila. A Frau Bruder, jedna divna dama, vlasnica kuće u kojoj smo stanovali, imala je oko 90 godina. Brinula se o svom Franciju, mačku, a jest` bio velik taj mačak, kad ga se sjetim. Uslov da se uselimo u taj stan je bio- da nemamo psa (zbog Francija :)
    Bili su to tako fini ljudi, baš ih se rado sjećam...

    OdgovoriIzbriši
  12. Kakva prezimena imaju Holanđani?
    E, Mure, nema ti to više pravila, meridijani se ne pikaju, sve se pomiješalo :)
    Moja drugarica, Željka, ima kćerku Juliju, dobro, muž joj je Nijemac :).
    Ja bih rađe bila Julija, nego Julka ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Znam, znam. Imas Henry Bogdanovica, Jusufa Jacksona, Sanny Pavic, Leo Ibrahimovica, Jacky-ja Milanovica, Lilly Grobenjac...pobudalili svi.
    Holandjani?
    Tja, evo odgledah danas utakmicu gdje se lijevi bek preziva Umjetnost (Kunst). A imas Gace, Hlace, Carape, a omiljena holandska devijacija (za nas pojam) je Go Rodjen (Naaktgeboren). Imas i Dlaka, Krtica, Ogrizak, Prdez (zamisli da se od nas neko tako preziva, pa kinjili bi ga dok ne odseli u Nikaragvu).. Pa bolan, kraljevska se familija preziva Narandzic (Oranje), sto i nije neko nakaradno ime kakvih ima.
    Ali, imena im nista ne znace. Ni ljudska, a ni ona od ulica npr. Bas njih briga kako se ko zove i gdje stanuje. Nemaju tih opterecenja.

    OdgovoriIzbriši
  14. Pametni ljudi. Meni se to sviđa, u čovjeku gledaju čovjeka, svejedno kako se zove.
    A zato je NL boja narančasta hehehe

    OdgovoriIzbriši
  15. Jeste. Oranje je od holandskog naroda voljena dinastija (mada, sve se polako mjenja, pa i danasnja politika desnice to pokusava razvodniti) i iz te ljubavi i zbog te casti se npr. u sportu skoro svaka reprezentacija "oblaci" u narandzasto. Koliko su oni van tih nekih nacionalnih supljih naboja (zastava, grb, drzava, mi pa mi i niko drugi, neka crknu komsije i svako drugaciji) najbolje ti govori himna koja se zove Wilhelmus (po kralju Willemu jel) koja u drugoj strofi kaze da je on Willem, iliti starokrscanski, Wilhelmus - ustvari, njemacke krvi, a dalje se u himni pjeva da je uvijek bio odan hispanjolskom kralju. Dakle, oni se od davnina mjesaju sa svima i njima to ne pije vode. Takva im je i raja obicna. Kraljicin otac je bio pravi Njemac, Bernhard. I muz joj je bio Njemac, prins Claus. Snaha joj je Argentinka.

    OdgovoriIzbriši
  16. Oran-je. Nema oranja, frezanja, drljanja, nema dugo "A", ni "NJ", vec brzo "oran", pa "je".

    OdgovoriIzbriši