8. lip 2011.

za dječake ;)

Fotografija preuzeta iz FB grupe: "80-te su bile godine"

4 komentara:

  1. Ja se sjećam ovih figurica, igrala sam se i ja s njima, samo ne mogu da se sjetim gdje smo ih kupovali i kako su bile upakovane. Možda u male kesice.
    Al` sam se obradovala kad sam sliku vidjela :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja se ovh figurica ne sjecam, valjda zbog toga sto sam odrasla sa D. U nasoj kuci nije bilo djecaka, pa su nam se svuda po kuci samo motale krpice i lutke.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma nisi mnogo propustila :) I ja sam samo onako "motala" po rukama jednu figuru, ne znajući šta bih s njom :) Naročito kad dobijem figuricu konja, i onda ovaj ratnik ne može, zbog postolja, ni sjesti na konja :)
    Igra je baš bezveze, što jest` jest`. Djevojčice su bile maštovitije :) Naše su igre bile ljepše :)

    OdgovoriIzbriši
  4. S, tako ti je to kada imas sestru. Nije lako, a? Prvo lutkice i krpice, a onda shopping bez granica, hahahaha

    Jedva cekam da vidis moju novu suknju. Bicu kao morska sirena, al' bez repa. Carrie Bradshaw moze takvu samo da sanja. Njoj Mr Big, meni suknja, lalalalala


    Pusa.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši