24. lip 2011.

trešnje, višnje... :)


Broj komentara: 7:

  1. Uvijek me ova tematika podsjeti na moju jedinicu iz muzickog zbog totalnog fijaska u interpretaciji pjesmice "Visnjicica rod rodila".

    Znam da nisam Bono niti Sinead O'Connor, vjerovatno sto nisam born in Ireland, hahahaha. Najbolji pjevaci uglavnom dolaze iz Irske. Oni cak i kada pricaju English, to zvuci very musical.

    Drago drustvo, danas visnjicice i tresnjicice, a u nedelju vidjenje s najboljim frendom HRH FR u Kölnu.

    Po starom dobrom receptu - prvo u Libanac, pa ce da padnu kolaci, kao u onoj staroj prici o babi i ustipcima. Moj izbor su becke strudle od jabuka ili kajsija (Marillenstrudel) ili sljiva... Na sve to dolazi oblak cimeta i sos od vanile, mmmmmmmmmmmmmmm....nema potrebe da citiram onu cuvenu recenicu iz reklame "29. novembra", stalno je recikliramo ovde.

    Kada smo vec kod Vienne, juce me fascinirao info da je kod Sotheby's platno slikara Schielea kupljeno za preko GBP 30 miliona! Lucky winner. Divno bi bilo okaciti jedno mada je skromnost vrlina te je dovoljno posjetiti Leopold Museum i dozivjeti Schielea.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha joj, nije bilo zgodno ono pjevanje pred cijelim razredom... jednom u zimskom periodu na muzičkom smo pjevali jednu zimsku dj. pjesmu, sjetiću se ja i koju..., znam melodiju..., kako ono ide?...
    Moram da se sjetim, prekidam pisanje, nastaviću kad se sjetim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Znam samo jednu strofu, negdje je u sredini, početka ne mogu da se sjetim...

    "Vi dječice pjevajte
    veselu pjesmu,
    a svijeće na boru
    nek` radosno bljesnu.

    refren:
    Jer već se bliži
    onaj čas,
    kad k nama doće
    Deda Mraz"

    E tu sam ja pjesmu počela previsoko da pjevam... nisam mogla da "izvučem" one visoke tonove, a joooj jesam se zacrvenila i sto puta preznojila, a pjesmi nikad kraja... imala je mnogo strofa :)
    Ne znam šta mi je bilo gore, dok sam je pjevala, ili kad sam završila.

    Uh, štrudla s cimtom i vanilijom, joooj Dragana :)
    Interesantno je to da u Njemačkoj nikad nisam pojela štrudlu bez sosa od vanilije, a ovdje se jede bez vanilije. Moram priznati da više volim sa sosom :)
    A volim i bez sosa :)
    Poguzija.
    A juče sam napravila predobar kolač, a prejednostavan, mmmmmmmmmmmm ;)

    Pozdravi frenda

    OdgovoriIzbriši
  4. evo ga, jedva ga nađoh, najbolje da ga ovdje ostavim, jer ću ga sigurno češće praviti:

    http://tortekolaci.com/kolaci/expres-kolac

    Ja sam malo improvizovala, nisam imala orahe, grožđice, brusnice, pa sam stavila borovnice, izmiksala sam ih sa šećerom, a stavila sam malo više griza.
    Predobar je bio :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam ovu jednostavnost: šolja ovog, šolja onog... sve pomješati i za pola sata kolač gotov, a dobar :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Strudle su bile majstorstvo moje mame, u jednom plehu su uvijek bile jedna sa orasima, a druga sa makom, moja mama je pravila najbolje filove koji ne postoje u klasicnoj recepturi. To se samo prenosi dalje na S i mene, a kasnije i na N, mada mi nismo jos zasukale rukave kako treba... Zbog hronicnog deficita vremena, nazalost.

    Pozdravicu frenda, no probs.

    Juce smo imali goste (T&N), a to je podrazumjevalo ogromnu platu sa cevapima, raznjicima, pljeskama i da ne nabrajam dalje, dok je S u Dresdenu nabadala fingerfood. Pa ne znam onda kome je bilo bolje. ;)))) Düren vs. Dresden.

    Castio nas tata, a slag na torti su bili kolaci (iz lokalnog cafea) - Schwarzwald torta, vocna beze torta, pa jos jedna s malinama i Bienenstich... Jutros sam samo pojela jadni sendvicic sa sirom. Gril je stigao iz naseg restorana, obzirom da poznajem sestru vlasnice, ali bez lepinja, to moze ovde samo da se sanja.

    Mi uvijek svaku pricu zavrsimo u kuhinji. ;))))

    Dragana

    P.S. Prva tortaja me uvijek podsjeti na Drs Udo i Klaus Brinckmanna i Schw. Kristu, hahahahaha

    OdgovoriIzbriši
  7. hahaha
    drago mi je da su T i N bili kod vas :)
    a kad se Svjetlana vrati i ovo pročita :)

    OdgovoriIzbriši