5. lip 2011.

rošule! ;)


Fotografije preuzete iz FB grupe: "80 - te su bile godine", i jesu :)))

Broj komentara: 19:

  1. Moje su bile iste, ali baš ISTE kao ove prve (na bijelom stolnjaku ;) joj, kako su bile dobre :))) Jesu zapinjale za svaki kamenčić, al` sam se s uživanjem navozala :)))

    Svi iz društva su imali ove na zelenom stolnjaku ;), sa većim točkićima, a i oni su se navozali :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako ih mi nekad zvasmo, mada su one zapravo roll-schuhe, ali to je jedna od mase rijeci koje smo nepravilno "pozajmili" iz drugih jezika... Kao i Auspuff ("nas" auspuh) i da ne nabrajam druge bisere koje su nam donijeli nasi gastarbajteri iz Dojcland i od drugdje...

    Meni su osamdesete najljepse godine zivota (ne mislim na bioloske, nego na deceniju proslog vijeka, hahahaha). Moja je velika sreca da sam prozivjela svoje teenage bas u to doba, postala persona kakva sam manje-vise i danas, al' sa malo vise zivotnog iskustva i puuuno pecata u passportu... Tako mi je rekao i HRH F.R. kada smo se bolje upoznali - da moj mentalni sklop potice iz osamdesetih. Why not? ;)))))

    I najljepse godine porodicnog zivota u Lole Ribara kada smo zivjeli danas i nismo trcali u buducnost da bismo pobjegli od proslosti.

    Sva muzika ex Yu prostora koja i danas vrijedi, kao i kinematografija, sve je nastalo tada i sve licnosti iz tadasnjeg kulturnog prostora su meni i danas jako drage ili mi jako nedostaju (oni koji vise nisu s nama)...

    Kako divna vremena u kojima smo bili svjedoci punka, new wave, new romantics, darkera i da ne nabrajam dalje, koliko bi jos toga stalo u jednu tako mocnu deceniju...

    Danas sam bila bas marljiva, ako nisam prva, onda sam druga pegla NRW, moguce da S brani prvu poziciju, ipak sam ja single. Al' sam se zato istakla u kujni na pjenastim limun snitama, isprobah recept sa coolinarike, mada mi je nesto slicno bilo poznato. Imam jos napraviti carske stangle, al' polako. Po bosanski - ima vremena.

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moje su bile iste kao ove na zelenom stolnjaku.

    Sjecam se da se te godine, (1980.-te :)), upravo asfaltirala nasa ulica i da smo se bas navozali po novom, glatkom asfaltu. Jedino je problem bio da sam vrlo cesto gubila matice, pa to su i bili moji prvi koraci u majstorisanju. Stalno sam u dzepu nosila neki kljuc da bih zavrnula matice. Jedna izgubljena matica je ostala zauvijek zarobljena u vrelom asfaltu. Sigurna sam da bih je i danas nasla iza moje zgrade :)))

    Puno godina kasnije, kada sam svoj zivot nastavila u Germany, uceci nove rijeci i zivotne situacije i pomazuci u majstorisanju kada su od mene trazili "Mutter" ukapirah da se radi o matici i neizbjezno se sjetih mojih rosula, iako bi bolji naziv bio rolsue (Rollschuhe).

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Smijali smo se mi, prije izvjesnog vremena, ovdje na blogu pogrešnim nazivima. I, naravno, ni rošule nismo mimoišli :) Ali, ja sam ovdje namjerno napisala onako kako smo ih mi zvali, nešto mi je draže ovako :) mada bi mi još više odgovaralo: roš`le, ta riječ se brzo izgovarala, jer se još brže trebalo otići kući po njih :)
    Pokušaću da nađem kad smo o tome pričali, ako nađem staviću :)
    Žao mi je samo, što ne mogu sliku malo više uvećati, da vidim i kopču :) Kako se ja toga sjećam, kao da je juče bilo... sjedim na stepenicama pred zgradom, kaišić zakopčam, a pošto je kaiš bio duži, smotam ga ispod da mi ne zapinje. Jednom mi je zapeo za točak, pa sam razbila koljena hahaha

    OdgovoriIzbriši
  5. Našla sam :)
    Pogledaj na blogu 31.03. 2010.
    Ili utipkaj u Google: rosule mivioni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nečeš mi vjerovati, ja sam prije 5 min. ušla u kuću s časopisom u kojem je izašao recept za limun šnite :) I ja sve recepte s coolinarike koristim, ali sam neki dan na TV-u gledala kako prave ovaj kolač, dopao mi se, a normalno, recept nisam zapamtila, ali je objavljen u ovom časopisu.
    Možda nam je isti kolač :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Svjetlana, tek sad vidim tvoj komentar, opet smo istovremeno pisale :)

    Ja sam znala krug da napravim čučeći, zaletim se, čučnem, jednu nogu ispružim i onda se nekako okrenem na roš`lama ;)
    Mi smo imali dobru stazu, od tunela do trećeg solitera, i kod ŽTP, tamo je bila nizbrdica, ali smo zapinjali, jer nisu dobro asfaltirali :)
    Kod Lota je bilo glatko, ali mali prostor i mala nizbrdica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Da, moje prve roš`le su bile plastične, iz beogradske, dobre za prve korake. Mislim da sam imala 4 ili 5 godina kad sam ih dobila.
    A ove su bile prave! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Drage moje, ja cu da izbjegenm te vase limun snite, cak i u mislima.

    Treba mi novi bikini i zbog toga sam tri dana (puna tri dana !!!) bila na nekoj vocnoj dijeti. Samo voce, caj i voda. Izdrzala sam junacki, ali nisam uspjela, kao sto su obecali, 3 kg manje. Ja sam uspjela samo 2,1 kg.
    Nema veze, ali osjecaj je super, a ja k`o nova :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako si to uspjela? Ja ne bih mogla, jedino ako bih morala :) A koje voće smije da se jede?

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne znam ni sama, mislila sam da sam imuna na svaku vrstu mucenja same sebe :). Bilo je to vise pitanje da li cu uspjeti ili ne, a smatram bas poduhvatom, jer sam sa D i N, jednog od tih vocnih dana, bila u fabrici keksa i slatkisa, a tamo se svega moglo probati. D ce potvrditi da sam izdrzala :).

    Ananas, kivi, banane i grozdje. Tri obroka dnevno po 300 g. Vode i caja bez ogranicenja.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  12. Moje limun snite su za druge, ne za mene.

    E, pa ti bi 3kg za 3 dana, ne more. To je uglavnom gubitak vode, ali za tri dana nema sanse da se izgubi 21000 ccal koje su ekvivalentne gubitku od 3 kg. To je proces i to malo duzi. Ali i tako je sasvim ok. Vazno je da se ti dobro osjecas!

    Mozes jos da rolas i kotrljas, mada sam vise pristalica yoge. Samo kad? Moj dan bi morao imati 50 sati!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  13. A one tresnje, a?

    Istina je za keks, N i ja smo pojele malo od svega sto su nudili za probu, hahahaha

    Najbolje su dijete bez inhibicija - ako ti se jede slatko, smazes kolac, ali zato manje druge klope. Najgore je kada se nakon dijete navali na sve sto je bilo "zabranjena zona", kao pjesma iz filma "Top gun", takodjer iz osamdesetih.

    Meni je Tom Cruise uvijek bio prosjecan tip, ali je scena za pamcenje kada upada Kelly McGillis kao nova instruktorica pilotiranja i kako su tipovi reagovali dok ona prolazi. WOW!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  14. Ono što kod mene provjereno djeluje, je šetnja.
    Previše je djelotvorna, odmaram se šetajući, opustim se šetajuće, ne jedem dok šetam :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Samo pogledajte najnovije izdanje talijanskog Vogue!
    Mozda ipak dolaze neka nova stara vremena :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  16. Slazem se s tobom, setnja je zakon! Osim toga, sasvim prirodna za nase tijelo, kada samo pomislim na zglobove tokom trcanja, bas mi je zao koliko se opetercuju i pate, ali bez mene... Ja trcim samo za vozovima, avionima i tome slicno...ali atletiku volem, kraljica sporta, nema lazi, nema prevare!

    U Bgdu sam jednom skinula dosta kilaze od setnji, ali je to bilo spartanje po 10-12 km dnevno.

    U Londonu sam cesto pjesacila (kada nisam imala love) i po 15 km dnevno, ali kada dodje sestra (bez tresanja) zato je u jednom danu vidjela sve highlights i nije joj trebala nikakva tour guide.

    Numero due je po meni yoga zbog svog antistres ucinka.

    Numero tre - plesanje, e, to je prava stvar! Posebno ako je s nekim super tipom koji zna da dobro plese, ali ne mislim na "stiskavac", da se ne upecate na pogresnu temu, hahahahaha

    Dragana

    P.S. znam takve frajere, hahahahaha

    OdgovoriIzbriši
  17. Meni su te tri ribe prave ljepotice! Daj, dosta je vise tog izgladnjavanja i nezdravog izgleda. Obline su in & feminin, ali pri tome mislim na obline, a ne na morbidnu gojaznost.

    Npr. Ivana Stankovic je bila jako uspjesna u svijetu, a prvo su joj prikacili u Bgdu etiketu da ima punije noge. Cista malogradjanstina, neka pokazu svi ti koji samo pricaju da su dostigli dalje i vise od Ivane.

    Laku noc, ljudi, jos malo pa ce ponoc.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  18. Pa moda se uvijek vraća.
    Mislim da ja nisam nikad toliko pješačila.
    A od plesova, samo jedan znam :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Da, vidi stvarno, skoro ponoć.
    Laku noć i fino spavajte :)

    OdgovoriIzbriši