19. lip 2011.

Bozuri :)

Draga Majo,

evo i od mene cvijece. Mi ga zovemo bozuri, ovdje ih zovu Pfingstrosen.
Prelijepo mirisu, dugo traju i ima ih u divnim bojama:bijela, bordo, crvena i roza.

Pusa

Svjetlana

Broj komentara: 13:

  1. Divan buket, a slike su fantazija, a vidim i tebe :)))

    Hvala :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Svjetlana i od mene. Prelijep buket.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pola me ostane, i budem i prodjem na onu pjesmu od Jelene Tomasevic "Ej dragi, dragi bozurove sadi".

    Pozdrav tebi Svjetlana.
    (Jede li se zeleno sta? Iliti, ima li se petlje?)
    ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas mi je drago da sam vas obradovala cvijecem. Meni licno ne treba puno. Cvijet, osmijeh i topao dodir.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Naravno da si nas obradovala :) I okupila staro društvo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jelena Tomašević? Divno pjeva i lijepe su joj pjesme. Sve :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mure, care, sad cu poceti i bozure da sadim! Samo za tebe!!! Da sam znala ranije bih ja tebi kitu cvijeca uzbrala, samo da se vrnes :)))

    Zivio i dobro nam dosao nazad! Znas kako kazu kod Ikee:" Wohnst du noch oder lebst du schon?" Ili po naski:" Gdje si ti nama, care?"
    Bas si nam nedostajao! Svima!!!

    Pusa ide ovog puta samo tebi

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  8. Vid` ti njih što se pozdravljaju :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh...pa nisam valjda toliko izbiv'o da se, "zbog radi toga", pocnemo i hortikulturom baviti ;) A nije da ne bi bilo lijepo ;) Evo i tebi jedan hortikulturalni i standardni cmokx ;) sto cini 2:1 za mene Svjetlana, hehe.

    Okaci pjesmu Majo ba..sta se ceka? Neka bude za laku noc, jer lijepo je doci kuci u 2 sata popodne, ali nije lijepo snooze-ati wekker u horizontalnom polozaju u gluho doba.

    OdgovoriIzbriši
  10. Bozuri me asociraju na neko kulturno-umjetnicko drustvo u onoj prvoj Jugi kralja Pere. Mislim da se zvalo Bozur.

    Danas mi je hit dana da se za nasu buducnost sprema hipersonic avionce koje ce da leti 5000 km/h tako da cemo moci skoknuti od Milwaukeeja do Tokija za svega nekoliko sati. Easy peasy.

    To me je svakako vise obradovalo od vjesti o Pipi i fijasku Amy Winehouse na Kalisu. Neko je bio bas vickast, pa napisa da je za Amyn (tuzni) reality show kriva vjerovatno orahovaca. Zao mi je ipak Amy, takav glas, a takva autodestrukcija. Steta, ali davno napisah na stranicama ovog bloga da su je Nijemci opisali kao pijanu, otkacenu i genijalnu.

    Kada smo vec kod gnjavaze o ostrvskim sestrama, sjetih se Mitford sestara.

    AD 2000 moje skolica iz Manchestera se uputila na izlet u Derbyshire, tacnije u obilazak Chatsworth House, jednog od najljepsih posjeda britanske aristokracije, konkretno vojvode od Devonshire koji je ozenjen jednom od tih Mitford sestara. Iz te kuce potice i poznati model Stella Tennant koja je bila svojevremeno muza Karla Lagerfelda. Jedan zid ogromnog zamka krasi veliki portret Stelle.

    Vojvoda i vojvotkinja se brinu o svojih vise od 150 tematskih vrtova, brisu prasinu u zamku (hahahahaha), gaje mandarine, prave med, razglabaju o vremenu uz caj i keksice, igraju golf, bridge, tenis etc. Ma koliko zvucalo cudno, vojvotkinja je postala vatrena clanica socijalne demokratske partije. To me podsjeca na spanske tzv. kavijar-komuniste koji leze na milionima i smatraju vrlo uzbudljivim da se javno deklarisu kao komunisti.

    Druga sestra se udala za vodju jedne britanske fasisticke partije Sir Oswald Mosleya. Btw. to prezime nam je poznato iz skandala prvog covjeka Formulice 1.

    Treca od sestara je postala ubjedjeni komunist.

    Cetvrta je tripovala da je zaljubljena u Adolfa i cak je zivjela i druzila se s njim, ali je sebi pucala u glavu na dan kada su zvanicno zaratile UK i njemacka strana, pa su je transportovali u nosilima avionom. Tokom oporavka je dobila tesku infekciju i preminula.

    Nastavak slijedi... kao u Dinastiji, mislim prije svega na buducu British Queen.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je najinteresantniji, najsimpatičniji i najzgodniji lik iz priča vezanih za Ujedinjeno Kraljevstvo bio Dody Al Fayed. A i princeza Diana je dobila mekše i ljepše crte lica kad se riješila onog Čarlsa.

    Šteta što se desilo to što se desilo. Šteta.

    OdgovoriIzbriši
  12. Da li su originale slike na zidu gdje se nalaze Bozuri u vazni, hmmm, moja ih Rahmetli majka drukcije zvala, a po njoj su drugo bili Bozuri, al' sad nije to vazno, jer mi se slike jako dopadaju, i volila bih znati ko je autor slika...Hvala...Pozz...

    F.

    OdgovoriIzbriši
  13. Postovana F,

    slike su originali. Umjetnik je manje poznat, a zove se H.J.Janßen. Kada sam prvi put dobila srednju sliku dopala mi se izmedju ostalog, jer me podsjeca na James-a Rizzi-ja i Hundertwasser-a, kojima se divim, ali su mi nedostizni, zbog cijene. Ostale tri sam dobijala od drage mi osobe koja je na ovaj nacin htjela da mi ostane u lijepom sjecanju. Inace, saznala sam da je umjetnik tesko bolestan i da su mu ovo mozda njegova posljednja djela. Vise nazalost ne mogu da Vam kazem, jer sam certifikat i detalje o umjetniku negdje stavila, a sada ne mogu da ih nadjem.

    Po Risticu i Kangrgi (rijecnik naseg i njemackog jezika) Pfingstrosen su bozuri. Ali moze biti da je Vasa Rahmetli majka neko drugo cvijece zvala bozurom. Nije to nista neobicno da se u razlicitim dijelovima nase zemlje iste stvari zovu drugacije. Bez obzira na sve, cvijet je prelijep i nije vazno kako se zove :).

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši