17. lip 2011.

a ova igračka?

foto: 80 - te su bile godine, Facebook

Broj komentara: 9:

  1. Iste ovakve telefone smo imali Bobo i ja.
    Mislim da jedan od ova dva telefona nije radio, znam da sam uvijek onim drugim uhom osluškivala šta Bobo iz druge sobe kaže. I sjećam se da nam nisu dali da dugo telefoniramo, jer smo bili preglasni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iako obozavam sva moderna cuda tehnike, moram priznati da mi nedostaju oni teski crni telefoni sa okruglim brojcanikom koji su ovjekovjeceni u seriji "Povratak otpisanih"... A svi smo htjeli imati telefone na dugmice, posebno one bezicne, pa walkman, pa video...

    Walkan se proslavio kao apsolutni must jos u filmu "Flashdance", kao i NIKE patike, pa je video recorder stigao sa filmom (kod nas) "Nesto izmedju", a jedan od fave filmova te ere mi je "Sex, lies and videotape" (1989)... Pa MTV, ljudi, zar se ne sjecate one stvari "Video killed the radio star..."

    Oh, osjecam se kao hronicar osamdesetih, ali bi bilo ok da se i drugi sjete i nas podsjete zbog cega su osamdesete bile so good...

    Bas tih osamdesetih je moj komsija dobio talkie walkie sto je bilo tako avangardno u to doba...

    I danas je jedna od mojih fave songs "Telefon" koju su tako dobro otpjevali Marina Perazic i Davor Tolja te davne, gotivne i orwelovske 1984. ...

    Dragana

    P.S. Moram na Markt, sutra stize tata, a fridge mi je potpuno devastiran...

    OdgovoriIzbriši
  3. A prvi pravi telefon dobili smo, kad sam ja bila drugi ili treći osnovne. Joj tog čuda :)
    Broj je bio 22-496. Kad je majstor koji je priključio telefon otišao, ja sam nazvala Brankicu iz razreda, njeni su radili u pošti, pa je ona već imala telefon :)
    Taj prvi tel. poziv ću pamtiti, toliko sam se zbunila, samo sam joj rekla da smo dobili telefon i onda pauza, dok nisam skontala kako to radi hahaha :)

    Dobro kažeš, Dragana, patike, adidaske, univerzalke, romovke, one duboke tene, kako su se zvale? Bijele sam imala, obukla ih i otišla kod štangle kod drugog solitera, tamo je bio sitni pijesak, pa sam digla prašinu da ih malo isprljam. Morala sam, bile su previše bijele :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ciao Majo&Co.,

    sjedim u svom office (dio mog dnevnog boravka), pijem polako popodnevni cappuccino (u Italiji bi me samo znacajno pogledali, to je jedan od "smrtnih" grijehova, samo do 12h prego!) i uz to sasvim polagano klizi cheesecake iz jednog lokalnog cafea, sav pjenast, kremast, sa grozdjicama mjestimicno, mmmmmmmmmmmm....

    Morala sam malo da ustinem od komada kupljenog za tatu, mada ima za njega jos neki vocni sa goosberies tj. ogrozdom po nasem. S. i ja smo jednom kada smo bile male kupile mami za rodjendan bombonjeru i cokoladu (ono sto se nama svidja) i sve pojele. Bas smo bile grozne, a?

    Na telki mi se vrti Deluxe, a pjesme sve the golden eighties - "Human" od Human league, "Father figure" od Georgija dok smo svi mislili da je on jedan macho tip, kad ono tamo medjutim... I kako god da okrenem, opet se vracamo na osamdesete...

    Na Marktu mi je bilo diiiivno, kupila sam novo cvijece - za tatin dolazak gerbere, a sebi jos paprat (saksijsku). Svratila kod Talijana po mortadelu, sunku i sir, pa sve ostalo po redovnom programu. Nego, sta ima novo na pijaci u rodnom gradu?

    Dragana ;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovakve telefone smo imale i D i ja. Bili su samo bez boje, a kupila ih nam je mama u beogradskoj robnoj kuci. Sjecam se da smo zicu bile razvukle po citavom stanu, saplitali se nasi jadni roditelji danima preko nje, ali smo brzo presle na pravi.

    Nas je broj bio 21-944. Obozavala sam nas broj telefona, a kada smo pocetkom 21. vijeka opet dobijali novi broj telefona, kojeg se uopste ne sjecam, bilo mi je strasno zao sto to nije opet onaj nas, stari broj. Ali Doboj je postao veliki grad i mislim da je svakom broju telefona dodata jos jedna cifra. Igrom sudbine u mojim srednjoskolskim danima najcesce sam okretala 21-322. Ostalih se brojeva telefona vise uopste ne sjecam :(

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. :)
    I meni su bili dragi ti naši stari telef. brojevi.
    Kad sam se nedavno prvi put, nakon nekih 30-tak godina, ovako internetom čula sa Mirzom - moj školski drug (iz osnovne), piše meni Mirza iz Australije, kao, javiću ti se kad budemo u Doboju, jel` još broj 22-496? :)))))))
    I ja pamtim par tel. brojeva, koji, naravno, više ne postoje... šteta, prođe ono lijepo vrijeme. Kad se sjetim, jedno vrijeme smo znali nazvati nekoga, pa spustiti slušalicu kad se javi, htjeli smo samo da čujemo glas ♥

    Što li Talijani piju kapućino samo do 12:00?

    OdgovoriIzbriši
  7. Tradicija. Za dorucak cappuccino i neko slatko pecivo i to bi bilo to. Smislio ga je jedan frajer u Milanu prije 110 godina. A danas dobar barista ne sjuri pjenu, nego oblikuje na povrsini srca, zmajeve, drvece etc. Moracu opet u Veronu, hahahaha

    U Engleskoj sam sa svojom landlady uvece pila espresso iz maleckih soljica sa tackicama koje je donijela iz Italije. Imala je citav arsenal starih metalnih kutija u kojima je deponovala cokolade, ammarettine, cantuccine i sl. stvarcice, a jednom je dobila ogroman kolac iz US za Xmas koji je imao sigurno 20000 ccal, uzas.

    Kasnije smo se HRH FR ubijali nakon nasih vecera u najdrazem restoranu "Pierre Victoir" nes cafom i after mints, bilo od Thorntons ili Bendicks. Vazno je bilo samo da ima dosta mint-kreme zarobljene tamnom cokoladom.

    Sada mi se dopada u Nespresso Pixie masinu, mada joj nedostaje Latte opcija. Steta.

    Sutra cekam tatu sto znaci obaveznu posjetu Starbucksu... Extra coffee caramel frappuccino je sada in, al' bez slaga. Usparacu tako jedno 100 ccal, jer od njihovog slaga moze da se umre.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  8. Danas je novi dan, kod mene prohladno i suncano. Koji paradoks - juce gledam na webu windjakne, u junu! Nema ovde beogradskih vrucina sa 45 C, jutra su prilicno hladna. Kada radim, dan ne vidim, a i veceri su prohladne. Mogu zaboraviti ljetne kolekcije.

    Juce su me "pogodile" dvije stvari - odbjegla mlada cika Playboya, starog Heffnera, a druga stvar je konstantno gusenje s onom neobuzdanom sestrom buduce British queen.

    Recept njihove mame i dalje funkcionise - sada se mama opet nameracila na sina vojvode od Northumberlanda. Tezak GBP 300 miliona plus dvorac, njena kcerka bi mogla da troskari i ljenstvuje koliko joj se hoce.

    Za sve one koji se pitaju da li ti plemici i royals rastu na drvecu, pa ih samo treba "uzbrati" kao Watie Katie i Pippa, ipak je mozak operacije mama koja podmaze gdje treba u Uni kampusu da kcerke smjesti u high society, a onda one nadograde sve sa catwalk u donjem vesu ili toplesom na plazi. Na to izgleda pada dekadentna ostrvska aristokracija, hahaha Koga jos od njih nesto posebno zanima karakter, obrazovanje, kultura itd. Bas me zanima da li su ove dvije ikad procitale nesto vise od herzromana?

    Zatim sve na rate curi u medije koji opijaju siroke mase kojima jos nije doslo do kragne kada tolereriju takve nonsense. Steta, jos nista od burzoaske revolucije, iako se sada od 1926. sprema najveci strajk. Pipa i Kate ce sigurno na to reci neka jedu kolaca ili iskljuciti telly misleci da nije dobro za bore... to se tako podrazumjeva kada su u pitanju new British nobility ili pokondirene tikve po Steriji, hahahahaha

    Dragana :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa ne mogu oni drugačije, šta će... kako im je tako grah pao... hahaha
    Kod njih ti se dugo čeka da se sjedne na tron, eno princ Čarls čeka više od 59 godina, `ajd` da nam stavim kafu ;)

    OdgovoriIzbriši