12. lip 2011.

Odrasle na marmeladi ;)

A sad pijemo vino ;)

Broj komentara: 18:

  1. Znaci, prvo mjesano voce, pa onda grozdje :).

    Dobar je redoslijed, samo naprijed :)!

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve je slatko, i voće i grožđe, i ja kažem: samo naprijed :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. I bez pretjerivanja :) Meni je pola čaše vina bilo dovoljno, ne bih mogla popiti cijelu čašu.

    OdgovoriIzbriši
  4. To je taman za lijepo druženje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Majo, Majo, sa pola case se tek druzenje pocinje, a sa ostalim produbljuje :)

    :) Sajetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. Da li je ovo desno Boba?

    OdgovoriIzbriši
  7. Jeste, to je Boba Urošević, moja draga komšinica iz prvog solitera :)

    Svjetlana, kasno mi je sad, to sam trebala skontati dok sam mlađa bila, sad je gotovo, nema više početaka. I tu je kraj priče.

    OdgovoriIzbriši
  8. Šta da radim, tako je, ne mogu drugačije.
    Ali ima jedno vino sa malim procentom alkohola, pričala sam ti, od borovnice. E to vino ćemo ti i ja jednom, kad nam se ukaže prilika, da pijemo, gajbu ćemo popiti, samo mi :)
    A ova normalna vina ne mogu...

    OdgovoriIzbriši
  9. Juče si spomenula bajku "Djevojčica sa šibicama", i ja sam je imala i plakala svaki put kad bih je pogledala... znala sam je napamet...
    A barbiku nisam imala. Ali sam imala tu sreću da Anji dam lutku s kojom sam se ja igrala, imam je i sad. Anja je bila mala, ja sam joj sva sretna dala lutku, a dijete se uplašilo i počelo da plače, nikad se nije htjela igrati s tom lutkom.
    A to je nekad bila jedna lijepa lutka. Dobile smo moja rodica i ja iste lutke iz Rusije na poklon. Njena i sad stoji u vitrini u kutiji (originalnoj, u kojoj je kupljena) i ima sve na sebi i sokne i cipele i haljinu. A ja sam svoju davno sredila. Prvo sam je ošišala, pa pošto joj kosa nije narasla, morala sam je flomasterom "frizirati", ah na šta liči da ti ne pričam :)
    Ja sam se rado igrala s lutkama, sve sam im bila u životu, i doktor, i frizer, i krojačica i u šetnju sam ih vodila :) A najbolji dio je bio kad sam sve lutke postrojila i naočale im napravila (od žice) Sve su sjedile na vitrini s cvikama hahaha
    A i to je priča za sebe... Bila sam ljubomorna na Bobu, jer je nosio naočale, toliko sam ih željela, a nisam mogla da ih dobijem :) Zato su lutke dobile, i sva djeca na mojim crtežima su imala cvike, a ja sam krišom, iz Bobine bogate kolekcije naočala sa jednim staklom (zapne, padne i razbije se uvijek staklo, on dobije nove, a stare ostavi u ladicu), uvijek birala jedne, nataknem ih fino na nos i oko zgrade napravim koji krug :) Imala sam jednu drugaricu u razredu, koja je isto kao ja imala neostvarenu želju za cvikama i njen brat je nosio naočale, onda smo ona i ja ponekad zajedno tako šetale s cvikama kad nas niko ne vidi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Majo, sve je to samo pitanje vjezbe. Mi cemo polako da treniramo, vjeruj, sve se da nauciti. A onda cemo, kad nam svega nestane, preci na te tvoje borovnice. Tada ce nam biti svejedno da li su borovnice ili dinje :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  11. Lutke nisu bile predmet mojih interesovanja, kao ni ta prica sa zigicama ili sibicama. To je D sektor. Ali sam i ja imala jednu lutku koju sam zvala Batko (brat). Kada je N bilo par mjeseci zapucala se ona u korpu sa lutkama od D i pokojom mojom i od mnostva njih izabra bas Batka. Eto ti, sta ti je krv, nije voda, a bogami ni vino :)

    Mene su uvijek interesovale samo slikivnice, a kasnije knjige. Ta me ljubav drzi jos i danas.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja sam pogriješila, nije od borovnice, nego je od kupine, pogledaj, to je vino o kojem sam ti pričala:

    http://www.svetpica.com/proizvod/vino-od-kupine/346

    OdgovoriIzbriši
  13. Vidiš šta kaže: "...prijaće svim vašim čulima...", pa to nama treba hahaha
    Imam jednu flašu od 0,2 l u frižideru, stoji od prošlog ljeta... da ja to otvorim, isteće rok :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hej, pa stvarno je Dragana pisala ono o lutkama, a ja sam mislila da si ti. A što se ti nisi igrala s lutkama? ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Otvori, Majo, sto brze da se ne ukiseli! Mi cemo se vec nekako snaci :)
    Ne znam, ali me te lutke nikada nisu privlacile. Mislim da sve to ima neke veze sa sposobnoscu sanjanja i mastanja.Tu sam fazu, izgleda, u mom razvoju licnosti jednostavno preskocila :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  16. Otvorila i jednu čašu popila, ovo je za mene savršeno :)

    Nisi preskočila, sanjarila si i maštala kroz priče i bajke. A sigurno si sestru češljala, sređivala, šetala s njom :)))

    OdgovoriIzbriši
  17. S. je imala jednu za nju tipicnu fazu, ona je morala svima da pokaze svoju sestru kada je bila beba, tako da nam je svakodnevno kroz kucu prolazilo po dvadesetak klinaca sto je jos samo trebalo nasoj mami sa dvoje male djece. :)))

    S. je zaparavo uvijek bila prava starija sestra, cak i kada je imala samo tri godine. Uvijek se brinula i stitila svoju mladju sestru tako da njoj nisu trebale prave, jer je imala svoju zivu lutku tj. mladju sestru. Njenom brigom su tako bili fascinirani ljudi koji su nas posmatrali s jednog balkona koji je gledao na igraliste kod nase prve zgrade, jer su registrovali da ona tako mala uvijek vodi za ruku jos manju mladju sestru.

    Starija djeca su uvijek vaspitana da slijede pravila, budu zastitnici, a mladja su najcesce radoznali revolucionari koji ne vole nepravdu i uvijek bi mjenjali svijet, pa cak i ako bi ih to povrijedilo, nesto im ne da da trpe... Tako kazu psiholozi, ako im je vjerovati...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  18. Hej, D, tako je to kad imas mladju sestru :).

    Pusa S

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši