27. lip 2011.

maline

4 komentara:

  1. Moje omiljene vockice. Thanks, Majo.

    Tata i ja smo veceras na 30-ak C polako uzivali u malinama sa Moevenpickovim classicom vanila/cokolada. Usput sam htjela da kupim i borovnice, ali nisam uspjela da naletim na dobre. Po meni vanila mora da bude burbon, znaci zuta, kakva je nekada bila Ledolina kojom smo se davili tih starih, dobrih osamdesetih.

    Druga stvar je Raspberry Trifle, tipicni engleski dezert - red piskota namocenih sokom, red krema od vanile, pa zelirane maline, al' bez slaga na vrhu, jer kao sto rekoh, od slaga moze da se umre, posebno onog double cream u UK.

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. A ja sam kupila borovnice, jutros.
    Sutra ću opet onaj kolač da napravim, šolja ovog, šolja onog, a borovnice dobro pašu :)


    Pozdravi čika Tomu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I mi smo danas i maline i borovnice. Prvo smo vecerali pizzu Quatro formaggi, pa onda vocni mix sa sladoledom i Rahmwaffeln. Znam super Talijane, svratim, narucim pizzu, kazem da idem nesto da kupim, pa pokupim svoju pizzu nakon toga. Malo procakulamo na talijanskom, bas su gotivni likovi...

    A sada me ipak ceka spektalkl - pranje nove masine vesa, hahahaha

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam u Nbg. imala talijansku piceriju u komšiluku. Joj kako su dobre pice pravili. A oni su bili tako druželjubivi, nasmijani, često smo se sretali, baš su, što ti kažeš, gotivni likovi.
    A na dj. igralištu su njihove žene bile najglasnije, stalno se čulo: "Anđela, Sebastijano!" :)
    Nikako da prežalim tu piceriju, "La Commedia" se zove.

    OdgovoriIzbriši