1. lip 2011.

Ljepotice


Cvjetni pozdrav od

Dragane

Broj komentara: 5:

  1. Ko to želi da nam uljepša blog? :)
    Jesi ti sama aranžirala?
    Prelijepo je cvijeće, Dragana :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Dragana.

    Ruze, i jos narandzaste, predivno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravno, to je moja velika ljubav i imam srecu da zivim blizu Holandije... Posebno me raduju pijacni dani koji se poklope sa mojim danima nakon dezurstava ili mojim slobodnim danima. To znaci da mogu da razgledam i kupujem cvijece vremenski koliko zelim. Ovde je sve od celofana do saksije jako lijepo i zató predstavlja veliko zadovoljstvo za flowers obozavatelje poput mene.

    Druge dvije strateske tacke su talijanski delikates i tezga sa sirevima.

    Ciao.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja nisam neki ljubitelj sireva, al` što volim talijansku kuhinju mmmmm, s v e: torteline, špagete, svu tjesteninu na sve načine, pice mmmmmm, pice volim skoro k`o ćevape, a sladolede, pa tiramisu i ostale kolače joooooJ Dragana, Dragana...
    ti meni ovo namjerno radiš hahaha ;)))

    A na šta si mislila kad si spomenula talijanski delikates? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. U uzem smislu delikates - sve one fine stvari poput kavijara, tartufa i sl., ali u sirem smislu sve jako ukusne stvarcice - sirevi, salame, antipasti, prsuti i da ne nabrajam dalje, bice lose svima koji nisu jos jeli ili su pak na dijetetskom rezimu ishrane - juni je, zbog suocavanja s bikinijem (nema lazi na plazi!), pocela je sezona izgladnjavanja. Jos kad se uzme u obzir cinjenica da nema krastavaca, paradajza i zelene salate, ostaju samo mrkva, kupus i ostala zecija hrana.

    Nego, odem do "sirarnice" i sretnem pravog Supermena, vjerovali ili ne! Super decko, visok, zgodan, plav, kao Christopher Lambert, sa vrlo cool cvikama, vidi se da studira, hahahaha, ali vec zaradjuje dzeparac. I ne samo da tako gotivno izgleda, nego mi je odsjekao manje snitice gaude, vjerovatno imajuci u vidu koliko mi zene opsesivno mislimo na vagu. Mlad je decko za mene, ali zato (jos) zelene klinkice treba da znaju da dobrih tipova ima i na najneocekivanijim mjestima poput pijace. Ako jos pri tome slijede savjet cuvene tete Coco Chanel da su dobro namontirane (ali ne kao Xmas trees), vec su ispunjena dva preduvjeta ... i onda "love is in the air"...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši