30. lip 2011.

lijep pogled

1 komentar:

  1. Tvoj naslov me podsjeca na naslov filma "Soba s pogledom" koji nazalost nisam gledala, mislim da je pao u neko doba kada sam morala da strebam, pa sam ga propustila zbog zrtvovanja za vise ciljeve. Sjecam se da je u njemu jednu od rola igrao Julian Sands, jedan bas gotivan tip.

    Kod mene je ovde danas prava ledara ma koliko to cudno zvucalo tamo juznije u ovo doba godine.

    Kad se nakupe umor i hladnoca, onda jedino preostaje ususkati se pod nekom lijepom mekanom dekicom kao sto je moja omiljena. Ne treba mi ni telly ni casa vina, kao u onom starom stihu EKV:

    "Zar ne vidis da mi se oci sklapaju..."

    Danas nabasah na clanak o doku filmu o Plavom orkestru koji nije prica o njima, nego se kroz tu pricu reflektuje nasa lijepa proslost, turbulentne devedesete i buducnost uvijek pod stresom, u zurbi, trci s vremenom, neizvjesnosti u danasnjem svijetu kojim vlada materijalno. Nisam nikada bila fan tih bendova koji su imali neku boju u svom imenu i dolazili iz republicke prestonice. Jedino mi se dopadala ona stvar "Pristao sam bicu sve sto hoce", ali podsjecanje na minule dane u jednoj slobodnoj zemlji je vise nego welcome...

    Laku noc svima.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši