21. lip 2011.

Čitajte blogove zato što...

Možda ćemo se ovo ljeto hladiti jednom od ovih lepeza. Lijep pozdrav Miodragu Ristiću, koji je pokrenuo blogersku akciju na Facebook- u :)
Evo ukratko o čemu se radi:

"...ideja se bavi promocijom pisanja i čitanja blogova - i gradi se na osnovu pitanja koje svaki bloger postavi sam sebi: "šta JA mogu da učinim?" Moj odgovor na to pitanje je bio da (o sopstvenom trošku) u svojoj štampariji odštampam 1000+ lepeza koje će u toku trajanja akcije blogeri (koji budu učestvovali) deliti svojim čitaocima. Na lepezama će svaki bloger dobiti ISTI prostor (za avatara, adresu, jednu rečenicu?) Svi će dobiti jednak deo tiraža. Svako se sam snalazi i organizuje za dalju distribuciju, i sopstveno učešće u akciji. Svako postavlja sebi isto ono pitanje ("šta JA mogu da učinim?") i - deluje!...

Ideja je da zajednički promovišemo to što i inače (svako za sebe) promovišemo: kritičko razmišljanje, razmenu ideja, komunikaciju... Da ne gnjavim i teoretišem previše - da promovišemo čitanje i pisanje blogova..."

Miodrag Ristić


Broj komentara: 5:

  1. Jeste nas našli na lepezi? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovara tema uz prvi ljetni dan :)
    A danas je dan najduži, a noć najkraća. Kako sam mrzila to da učim iz geografije...

    OdgovoriIzbriši
  3. Konkretno ja imam svoju lepezu, unikatnu iz jednog muzeja u Zaragozi otkud potice my best friend HRH FR (MBF HRH FR, hahahaha). Kupili su je on i njegova mama imajuci u vidu moju dob, karakter, afinitete etc.

    On i ja smo se uvijek smijali nasoj zajednickoj prijateljici Katherine koja je svojim poklonom tj. lepezom mahala kao lopatom, a FR je pravio face obzirom da covjek poznaje jezik lepeze u tancine.

    Steta sto od prvog ljetnog dana nisam mogla vidjeti dana, samo jutro i vecer. Toliko sam umorna, da ne mogu ni procitati sta je ovaj ciko gore napisao, jedino ono sto se vidi iz aviona, ali pripadam pretezno drugoj grupaciji - pisite blogove...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Jesam, Majo, mada je bez naocara sve teze. Sreca da se sve da povecati :)
    Nego ko je gospodin Miodrag Ristic?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam sasvim slučajno na FB pročitala tekst o ovoj ideji da se adrese blogova okupe na jednom mjestu i ponude čitaocima, ili možda gledaocima ;)
    U potpisu je bio Miodrag Ristić.
    Na kraju teksta je pisalo, da su svi dobrodošli.
    To je sve što znam o M. Ristiću.
    Ali ideja mi se dopala, zašto da ne. Baš fino, dosta blogova na jednom mjestu. Svaki nosi mnogo tema, različitog sadržaja.
    Pa će da nas bude više u Draganinoj grupaciji :)

    OdgovoriIzbriši