12. lip 2011.

A lastiš? :)))

foto: "80 - te su bile godine", Facebook

Broj komentara: 16:

  1. Igrali smo:
    1. E ma, e ma ma :)
    2. Preskoči, uskoči, iskoči :)

    Valjda je tako bilo :) Joj, kako sam ja volila igrati lastiša :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo, pa ti si stvarno bila (hiper-)aktivna u djetinjstvu. ;))))

    Moj svijet je bio svijet lutaka, u tome sam uzivala satima. Tata mi je iz Njemacke donio Barbie, mislim da je to bilo oko 1977/8. Em Barbie, em balerina, sta bi jedna djevojcica mogla vise da pozeli! Bila je moja fave doll. Tata je jednom iz Bolonje donio odjecu koju je platio papreno, a kasnije sam i ja pazarila nesto u Trstu, ta ideja je u mojoj glavi drzala mjesecima prije nego sto smo krenuli na put. Nazalost, moja Barbie je nestala pod misterioznim okolnostima tokom devedesetih, a danas biH je rado dala N. da se igra kao ja nekada.

    Moji mama i tata su bili najveci heroji u mom djetinjstvu. Tata je sa svakog putovanja donosio lutke, a mene su uvijek pitali sta zelim, onda bih ja rekla lutku i svaki put bi mi rekli da je to posljednji put misleci da trebam da odrastem. Njima je bilo uvijek simpaticno kako sam se radovala kada bi mi dali lutku ili je smjestili negdje u stanu da je sama otkrijem...

    U nasoj kuci je bilo puno ploca. S. i meni su bile medju prvima od Boney M, Abba ("Gimme, gimme, gimme" kada je Madonna jos bila anonimus i prezivljavala na kokícama, mada u tu pricu "American dream" ne vjerujem, tako nesto uvijek izmisljaju da bi ih mase prihvatile). Od nasih nesto od Bijelog dugmeta, Srebrena krila, Cola itd. Moja komsinica s treceg sprata je imala plocu od Blondie i ta me je ploca fascinirala sto traje i danas.Meni je Debbie uvijek bila posebna, a "Atomic" mi je i danas jedna od fave songs. Poslije su dosli u moj zivot David Bowie, Duran Duran, Talking Heads, U2, pa tokom gimnazije Ekatarina Velika. Moja mama je obozavala EKV i cak je sa mnom skidala tekstove njihovih pjesama. Tada nije jos bilo Lyrics na internetu, pricamo o osamdesetim...

    A tek knjige, tu ljubav nam je usadila mama. S. i ja smo imale puno bajki, moje omiljene su bile Andersenove "Mala sirena" i "Djevojica sa sibicama", ne znam samo koliko sam se puta isplakala zbog njihove tuzne sudbine. Obozavala sam i "Pepeljugu" i "Trnoruzicu". Imali smo velike 4 Disneyeve knjige, pa "Najljepse bajke svijeta"... Uz duzno postovanje profesora, lektiru uglavnom nisam citala, hahahaha, samo ono sto mi se dopadalo poput Kamijeveog "Stranca", Markesovih "Sto godina samoce" i Krlezinih djela. Uglavnom sam citala ono sto mi je bilo cool poput "Lovca u razi" i sl. Obozvala sam jos knjigu od Zuzi Jelinek (ne mislim na "Sexom do vjecnosti", iskidala sam se od smjeha kada sam spazila tu knjigu u jednom izlogu u Zgbu) "Tajna dobro odjevene zene", pa jos "Bonton" (ne sjecam se autora, ali je bila genijalno ilustrovana) i knjigu recepata Dr Oetkera sa odlicnim fotkama... Kasnije sam se navukla na "Latinske citate" Albina Vilhara.

    U principu su mi i danas sve te stvari ostale vazne - mjuza, knjige i dobre krpice...

    Dragana ;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. A mi na ovom blogu samo o starim dobrim vremenima... Kao dvije babe koje sam jednom slusala u apoteci u Knez Mihailovoj koje nisu zatvarale usta hvaleci kralja Acu. Vjerovatno im je bilo dobro da vrijeme kralja kao i nama za vrijeme marsala.

    Volim tu pjesmu od Idola "Marsal", uvijek me podsjeti na marsala i njegovu fotku u bijelom na brodu Galeb...

    Bilo je lijepo imati u svojoj zemlji marsala, mislim da ih je bilo jos samo u US i nekadasnjem SSSR-u. Marsal je bio faca. Nas.

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim na "Marsala" od Vlade Divljana, ne Idola, sorry auditorijumu.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. eh to su bile godine ,sve je bilo ljepše ,opuštenije, a tek glazba

    OdgovoriIzbriši
  6. Pilot - RAF-a (UK) ili US Air Force? Ili Tom Cruise licno?

    Bas sam radoznala.

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. D. svaka cast /
    prvo u2 pa ekv....

    OdgovoriIzbriši
  8. joj ova d. ima stvarno dobro sjecanje ...
    Sunday Bloody Sunday vs Оci boje meda

    OdgovoriIzbriši
  9. Zubak,

    sjecam se dobro i tebe kada si nosio kosu svezanu u rep kao Bono. :)

    Naravno, U2 i EKV, Bono vs. Milan Mladenovic, jugoslovenski Jesenjin.

    Moje omiljene EKV "Aut", "Bledo", "Radostan dan", "Sedam dana", a od U2 "All I want is you", "Beautiful day", "City of blinding lights", "Ultraviolet", "Until the end of the world", "Walk on". Zapravo tesko je reci koje nisu omiljene...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  10. A tek Zana Nimani, nasa najbolja pjevacica. "Natrag na voz" sam bas veceras preslusala po ne znam koji put u zivotu.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  11. Via Talas, bend u kojem je svirao Bojan Pecar, basista EKV. Njihova stvar "Sama" iz filma "Secerna vodica"... Steta, takvi se ljudi radjaju rijetko na nasim prostorima, ali smo imali privilegiju da odrastemo uz njihovu muziku...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  12. ponovo , do juce bih dao zivot da je oci bm ekv starije od sunday bs u2 / . D. svaka cast imas super pamcenje

    OdgovoriIzbriši
  13. ajd sto se rijetko radjaju ali sto brzo umiru....

    OdgovoriIzbriši
  14. Nije bitno.

    Sunday bloody Sunday je iz 1983., sjecam se Bono Voxa kada je to otpjevao na koncertu Live Aid 1984. Prvi album tada Katarine druge snimljen je 1984. u Ljubljani dok "Oci boje meda" otvara prvi album Ekatarine Velike iz 1985. Taman stigle "Oci bm" do mog polaska u gimnaziju, mada nisam isla u onu sa Brendonom i Brendom - BH 90210.

    Posljednja konstatacija je nazalost tacna, mada nisu bitne okolnosti odlaska tih ljudi (to je bio njihov izbor ili lifestyle) nego siri kontekst drustvenih zbivanja koji je doveo do njihovog preranog odlaska.

    Ipak nam se desilo nesto suprotno od Mladenovicevog stiha "Ovo je zemlja za sve nase ljude" - neki su otisli zauvijek, a drugi su promijenili podneblje. Na snimku koncerta u Zetri u Sarajevu 1991. Milan Mladenovic se na kraju nastupa kada je upravo otpjevao "Zemlja" obratio prisutnima samo jednom rjecju od tri slova: "MIR".

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  15. O, D, sipas so na teske rane :(.

    U Bgd-u sam EKV gledala bezbroj puta i svaki put mi je bilo jasnije da nije to samo fantasticna muzika, nego nesto puno, puno vise. Nazalost, ne preostaje nam nista drugo nego opet jos jedan Milanov stih " Kao da je bilo nekad..."

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  16. D. ma znam da si bila u pravu sto se tice ekv i u2 i zavidim ti tvoju pamet /nije ni moja losa .../
    /sva sreca da se nisam kladio

    OdgovoriIzbriši