11. lip 2011.

la boum

Broj komentara: 5:

  1. Svaka cast, Majo, bas si efficient!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  2. Dreams are my reality, lalalala

    Gdje je suknja?

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. Al' je lako nas zapaliti, zar ne?

    Kad smo vec kod prvog dijela, znam da je glavna junakinja stalno plakala, patila i skoro sjekla vene zbog nekog tipa, da bi na kraju tokom plesa (da ne kazem stiskavca, hahaha) sve to otislo u zaborav kada se pojavio neki novi tip.

    Ima i trailer za Part 2 na youtube. Meni je taj drugi dio bolji. Najbolji lik mi je njena baba, neponovljiva!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Nema suknje, ni tvoje, ni moje hahaha
    Nisam našla, al` sam našla vokmen :)

    Ako se dobro sjećam, više mi se dopao prvi dio, nego drugi.
    Dobar film, gledali smo ga u pravo vrijeme, da ostane u sjećanju cijeli život :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Dragana, istovremeno smo pisale...

    Ja sae sjećam da sam prvim dijelom bila "opijena"
    toliko nježnosti, i svega što se zove prva ljubav, a imali su godina k`o i mi. A mi lastiš ostavili u kući i otišli u kino, a oni se ljube. Vi`š kakva je Francuska! hahaha :)

    OdgovoriIzbriši