13. lip 2011.

a ko se sjeća ovoga?

foto: "80 - te su bile godine", Facebook

Broj komentara: 5:

  1. Cekeri s kojima smo išli po hljeb i mlijeko :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja se sjecam one tetke s pijace sto je uvijek na glavnom ulazu u pijacu reklamirala svoju robu: "Cekera, cekera, cekera, cekera" i "Germe, germe, germe, germe."

    Ovih tvojih se ne sjecam, kod nas je S. bila ministar spoljnih poslova, a moj resor je bilo ministarstvo za kulturu (zabusavanje, hahahaha).

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jeste, D, zato danas znam zasto me bole kosti.

    Nacekah se mlijeka u zimskim danima pred raznim samoposlugama. Ni danas ne mogu da oprostim nasem tati sto i on nije sklapao veze sa raznim poslovodjama samoposluga, nego me budio u zoru da ne bih slucajno zakasnila u red za mlijeko. Ovakav ceker nisam imala.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja mislim da smo mi imali ovakav :)
    Al` ja se sjećam i cekera sa velikom okruglom drškom, drvena ili plastična, ne znam sad kakva je bila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga S, otpjeva Justin "What goes around comes around...", ali ne onaj Biber (divnog li artistickog imena, OMG!) nego Timberlake.

    U subotnje podne sam se vracala s Markta s CEKEROM sa bakalukom za citavu nedelju, jer ja sam working girl, i dva buketa cvijeca (kao da sam krenula na groblje na zadusnice), a bio je takav pljusak, nevidjen. Naravno, nisam mogla da trcim pod kompletnom opremom, nego korak po korak lagano, jer pokisla manje ili vise, svodi se na isto. Srecom, nije napolju bila ledara.

    Laku noc.

    Dragana

    P.S. Gdje je taj pilot? Neka nam se javi na sifru "Nightflight"! ;)

    OdgovoriIzbriši