3. lip 2011.

Kakva kiša uz popodnevnu kafu ;)

Broj komentara: 10:

  1. Ovo je juče bilo.
    A ovih dana vrijeme nikako da se stabilizuje, malo - malo pa se promijeni.
    Sad je sunčano i lijepo toplo, baš prijatno, a i trešnje sam kupila jutros na pijaci, da se pohvalim ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako je i ovdje. Nikako da se vrijeme stabilizuje. Uz to i velika briga sa ECEH, pa ne zna covjek jos sta da jede. Luda neka vremena...
    Tresnje su i ovdje stigle 1/2 kg 3,5 €, jagode 1/2 kg 1,6 €, maline 250 g 2,5 €.
    Povrce izbjegavamo, pogotovo krastavce, paradajz, zelenu salatu, paprike -sve zbog ove opasne bakterije.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Slušam na vijestima i ne djeluje mi vijest o ECEH nimalo bezazleno, mada su maloprije rekli, da nema potrebe za panikom, jer je u Evropi danas manji broj oboljelih zabilježen, u odnosu na prethodne dane.

    A trešnje su kod nas jeftinije, mnogo jeftinije, ipak smo mi zemlja u razvoju ;)
    1 kg je 2 KM

    Malina nemamo, one još nisu zrele, nije im još vrijeme.
    Krastavce i paprike se nisam usudila da kupim, a salatu jesam, ali od žene koja sama uzgaja, a valjda je nije špricala... a ko će im ga znati, danas svi koriste ta sredstva i to nekontrolisano, mada mi je ova žena djelovala da ne koristi...
    Teglica šumskih jagoda, ustvari povelika je tegla, košta 4 KM. A one pitome jagode, one su jeftinije, 2 ili 3 KM kg, nisam sigurna.
    Ali trešnje što su slatke, dugo nisam slađe jela.
    Ove vjerovatno nisu prskane, sitne su. A prodavačica je imala samo malu hrpici trešanja, njene su.

    Nemojte ni kupovati to povrće. Mada oni nisu utvrdili izvor zaraze, ili? Nešto jeste...
    Ti ćeš to već bolje znati, informiši nas, molim te.
    Ako je uzrok u voću i povrću, onda je najbolje koristiti ono smrznuto povrće, a voće u obliku kompota... šta ti misliš?

    OdgovoriIzbriši
  4. Majo, pa ti si kao vidovita Zoki Simic!

    Odem veceras u supermarket i ostadose mi oci na povrcu i salatama, nazalost. Tako sam pocela da razmisljam o alternativi i proucavam sekciju - duboko zamrzavanje. Tu sam spazila spas u obliku zamrznutog graska i mrkve, kao neki koktel mix. E, tim cu da se castim ovih dana.

    Ljudi, polako prelazimo na konzerve, hahahahaha, kao da smo u vojsci. Mada, moram priznati, ne bih imala nista protiv da mi udjele jedan mesni narezak od Gavrilovica. Ili pak lovacku pastetu od 29.novembra, Zdenka sir i sve te nama poznate stvari koje se tako osjete na nostalgiju...

    Dosadilo mi je vec da svakog drugog dana jedem samo pastu, cak ni variranje sosova ne pomaze.

    Sta da radim onda sutra na pijaci, kad ne smije ovo, ne smije ono, samo da odem 'nako?

    Medjutim, moguce je da smo svi mi u krivu, jer se vec spominje teorija o mesu i produktima od sirovog mlijeka, ako nastave tako, jescemo mozda samo kikiriki na kraju. Damn.

    Tata mi je rekao da su tresnje u Bgdu 300 din/kg. To znaci da se mozete udruziti, Majo, ti i moj tata i snabdijevati pola Evrope ukljucujuci i nas koji znamo sta su prave stvari.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Eto, vidis, Majo, kako se mi lijepo razmijenismo sa cijenama voca. Samo mi nikako nije jasno zasto mi ovdje uvijek kupujemo samo turske tresnje, kad ima i nasih, a predobre su :))). Ali valjda je to tako sa nama, uvijek nas neko drugi pretekne.

    Ne znam sta da ti kazem, ali situacija sa EHEC je puno ozbiljnija nego sto se predpostavlja. Kod nas, na poslu, su vec umrle dvije osobe, a red za dijalizu je ogroman. Izgleda da cesce napadaju zenski pol i starije osobe, mada je kod nas umrla jedna 37-godisnja zena. Najgore je da je jos uvijek nepoznato odakle stize EHEC. Danas rekose mozda i sirovo meso i mlijeko, ko ce ga znati. Samo je sigurno da se sve mora kuhati i da se termickom obradom ubijaju bakterije. Cini mi se da je jos sve pod kontrolom, mada svakog trenutka moze da se promjeni ova vec sada neprijatna situacija.Za smrznuto voce takodje nisam sigurna, kao ni za konzerve. U jednom je mnostvo bakterija, a u drugom konzervansa. Najbolje je trenutno sve to izbjegavati.Ili jesti samo kruha :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam mislila na povrće koje je smrznuto prije svega ovoga. Mi kupujemo Ledo proizvode i pojeli smo ga mnogo. Brokula, karfiol, evo Dragana spomenu grašak, mrkvu... a sve je to smrznuto prije pojave ove bakterije.
    Mogli smo se čika Tomo i ja udružiti s trešnjama, ovdje trešanja ima za cijelu EU :) Al` se ja ne smijem popeti na trešnju, a ne smije ni on sigurno :)

    I mocarelu treba izbjegavati.

    OdgovoriIzbriši
  7. E, pa ako nastavimo tako, onda cemo spasti samo na alkohol, a ne bismo htjeli biti malo/puno SLB. Da, zaboravih jos slatkise i kolace kao alternativu. To bi tek bila ubojita kombinacija - alkohol i slatkisi. Vise bi nas nestalo nego od ovih sumnjivih namirnica.

    Ne mogu da se ne sjetim svog prof odbrane s faxa sa njegovom cuvenom nebuloznom recenicom koja upravo zbog svoje nebuloznosti mora da se pamti. Dakle, glasila je ovako:

    "Specijalan rat je rat koji je specijalan."

    Cak pomisljam i na ovo, jer tezak je zivot bez krastavaca i paradajza. Gdje bas da nas snadje u Njemackoj? Mislim da ni Shakespeare ne bi znao odgovor.

    Samo mi nije jasno kako mi od stolica po kojima pada kisa i kafe u predvecerje dodjosmo do ove teme? Inace mi je fotka bas gotivna, jedna od najjacih na blogu. Bravo, majstorice!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  8. E onda je svijet stvarno poludio..., nek` idu do vraga i oni i njihove politike i ratovi!

    A doživljaj dok piješ kafu ispod suncobrana, a kiša pljušti, je ljepši od fotke. Na momente sam se sjetila kampovanja, dešavalo se da kiša pada i na moru, a mi u šatoru, ne smiješ iznutra da ga pipneš prstom, jer onda prokišnjava hahaha

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je sve to cudno,drage moje, a svijet je, vec odavno poludio. To znamo i iz naseg iskustva, jer kako drugacije objasniti jad i cemer koje nas SVE snadje ranih devedesetih.

    Javljaju jutros 2000 inficiranih, 19 mrtvih. Sta li ce nas jos snaci poslije svinjsog gripa, pticijeg gripa i sada EHEC?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  10. Majo, mala ispravka, gramaticka.
    "koji nas SVE snadjose ranih devedesetih".

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši