11. lip 2011.

hemijska na skidanje ;)

Foto: FB grupa "80 - te su bile godine"

Broj komentara: 8:

  1. Kakav izum ;) Kako je ovo funkcionisalo? Okretala se hemijska ili...?
    Bile su ove hemijske, pa onda su bile one s gondolom :)
    Ja sam imala s gondolom, ne bih nikad sebi ovakvu kupila ccccc ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo, kapiramo, dok ti si sanjala o voznji u gondoli, frajeri su sanjali kako se zove hemijska, hahahaha Stalno potenciram tu pricu da smo mi zene romanticna bica.

    Ne znam, bas i mene zanima kako je funkcionisala. Da li je to Alma Ekmecic? Sjecam se, a muska ekipa jos mnogo bolje od mene, Alme. Alma je zapamcena kao prva nasa zvijezda koja je tokom nastupa na TV legla u studiju i to se tada smatralo skandaloznim ponasanjem. Nije nego.

    A ove danas pevaljke (da preciziram - sponzoruse sa "zanimanjem") po Srbiji koje umjesto "bi" u drugom licu kazu - ti BIH, pa o njima znamo sve, samo nisu jos javno skinule Unterhose, mada mislim da nece dugo potrajati, desice se i to i moral ce se srozati do potpunog dna ili kako omladinci to danas u slangu kazu - dno dna.

    Zanimljivo je da se uopste ne sjecam, tj. imam jezive rupe u pamcenju od pocetaka devedesetih na ovamo kada su u pitanju Miss Yu, ali zato ne mogu zaboraviti Anu Sasso, Bernardu Marovt iako se to sve ranije manje-vise rjesavalo po kljucu.

    Znam da sam kao klinka obozavala "Obucite Lu" iz Politikinog zabavnika, to je vjerovatno bila prethodnica moje opsesije shoppingom. Druga heroina moje mladosti je bila Modesty Blaise, to mi je jedan od najcool likova svih vremena. Pa onda ona visoka plava riba iz serije "Nikita" koja je imala fenomenalnu kolekciju suncanih cvika. U aktuelnom trenutku svi moji poeni idu style ikoni (naravno ne anoreksicnoj Kate koja se smorila devet godina da bi upecala Wilsa meni je ta prica vise nego dosadna i providna), nego Roisin Murphy. Interesantno bice.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, ode ti predaleko :)
    Ništa ti ja to ne znam, ja sam samo Ričarda Gira "pratila", a i Džems Din mi se dopadao :)
    Uh, i Adi iz "Srebrnih krila" i on mi se sviđao, a jedno vrijeme i Čola :)
    Ali Lu iz Politikinog zabavnika, e, nje se sjećam :) I ja sam je oblačila, tako mi je bilo žao što sam jedan onaj papirić od haljine (koji se savija i tako pridržava haljinu) makazama odrezala... greškom... onda sam ga selotepom zalijepila, ali džaba... nije se mogao više saviti. I sad mi je žao. Kad bi me neko sad utješio :)
    Mislim da sam vidjela i Lu među ovim slikama na FB, ako nađem staviću je.
    Ti biH se onda mogla podsjetiti hahahahahaha :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Je l' mislis na Jamesa ili Jamezdina? hahahaha Znam da se u Doboju jedan lik zvao Jamezdin i onda se to tako daleko proculo, pa se u prvoj prici kultnog filma "Kako je propao rock'n'roll" zaista spominje izvjesni Jamezdin Kurtovic. Da li je to bio ovaj nas ili neki drugi, nemam pojma, ali je dobra fora u svakom slucaju.

    Nemamo samo mi Jamezdina, nedavno se kod mene u bolnici rodio jedan Janik Noa, kao ex teniser. OMG.

    Moji teenage idoli su bili Duran Duran, koliko sam samo love spucala na Rock, Itd, Bravo i slicnu literaturu da bih bila detaljno i pravodobno informisana. Gledala sam ih nakon vise od 20 godina na Sajmu u Bgdu. Sve je bilo gotivno, ali je steta sto su zaobilazili nas dio Evrope u vrhuncu slave. Too late.

    Sjecam se da su u to doba svi isli u bionju sa kesom hrane zbog 4 h projekcije "Prohujalo s vihorom", pa tek ona "Plava laguna", filmovi sa Sophie Marceau "La Boum" kod nas prevedeni kao "Vrijeme jabuka".

    Meni je Mickey Rourke u filmu "9 1/2 weeks" ipak najbolji frajer svih vremena. Posebno njegov friz. Gotivna stvar od Brajka Ferrya "Slave to love". Damn, to ima samo na filmu.

    Pusa.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma ima to i zaprave hahaha ;)
    A Sofi Marso je bila moj idol, to ti je bio film "Vrijeme prve ljubavi". Ona je bila u bijeloj bluzi i smeđoj suknji. U vrijeme dok je igrao taj film kod nas u kinu, na pijaci su se pojavili Poljaci. Prodavali su sve i svašta. I sve je bilo jeftino. Hej, koliko je naš standard bio u to doba veći... a vidi sad Poljaka, prestigli nas...
    I kod Poljaka ti ja kupim materijal, smeđi. Mama mi od njega sašije suknju, istu kakvu je S. M. imala hahaha
    To ljeto ne zaboravljam, to ti je bilo vrijeme prve ljubavi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Naravno ;))), a u drugom dijelu filma se pojavljuje super tip Pierre Cosso kao njen frajer. Sophie Marceau nosi asimetricnu tirkiz suknju, a nasi prevode u titlovima: "Izgledam kao prava papanka." Mora da je prevodio neko iz Sarajeva, hahahahaha.

    Danas sam ispricala tati svoju herojsku epizodu koja se zbila nedavno. Imala sam jedan termin, a istovremeno je dosao HRH F.R. i cekao me u Aachenu na Hbf. Bilo mi je frka da stignem na vrijeme u Aachen sa tog sastanka, bila sam u velikom cajtnotu i jedva stigla da kupim kartu za voz. Stojim sva pod stresom i pokusavam da udjem u voz, ali su vrata bila zatvorena. Imala sam srecu da je masinovodja zapalio pljugu napolju i registrovao da nema sanse da udjem u voz, pa mi je mahnuo rukom da krenem s njim. Za vrijeme voznje smo se siti ispiricali, a onda je uslijedila scena od USD 1000000 - silazim iz lokomotive u cipelama sa visokim potpeticama i u crnom Boss odijelu, izgledalo je kao na filmu. Ponekad pomislim da je moj zivot roman, a nikako da sjednem i pretocim ga u knjigu. Postala bi vjerovatno best-seller.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  7. Drage moje, bas sam se dobro nasmijala :))).

    Ja se slazem sa vama za sve te cool tipove, ali sam se ja ipak bila odlucila za onu devizu:"Gledaj globalno, imaj lokalno!":)))

    Postujuci Maju i njen blog zadrzacu ovo lokalno samo za sebe, ali znam da ce te se sloziti sa mnom da je i Do imao svoje Jamezdine i Mikije :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši