23. lip 2011.

duuugo godina rasle su dvije jelke u parku...



Broj komentara: 15:

  1. ...danas su ih posjekli. I neka su. Da to nisu uradili same bi pale.
    Osušile su se, vjerovatno su oštećene sređivanjem parka i novim trotoarom.
    Posjekli su još stabala, ali morali su, suha su bila.

    Kod nas je več dugo ljeto, ali pravo ljeto, pretoplo je. Preko 30 stepeni C.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma dobro...Crnogorica kad oboli, onda to vecinom ide rapidno. Jesu li zatvorili saht na zebri ispod drveta? Prosle godine je neko poklopac odnio valjda kuci da koristi kao rostilj, sta li? Idealno za hirurgije i invalidskih kolica, Boze me oprosti..

    OdgovoriIzbriši
  3. Jel` to onaj mali šaht?
    Ovdje gdje stoji crvenokosa g-đa na prvoj slici?

    Pravo da ti kažem, Mure, nemam pojma, pogledaću, al` mislim da, ako na taj misliš, da su postavili.

    OdgovoriIzbriši
  4. Taj, taj..kad ne poginuh prosle godine. 30 metara od opstine. Jel' ono postansko sanduce, ili kanta za otpatke? Ono zuto sa krovom?

    OdgovoriIzbriši
  5. Hajd` ne pretjeruj ;) Pa to je mali šaht. Mislim da je sad postavljen, vidi se na dvije donje slike.
    Kad dugo padaju kiše, taj šaht se začepi, pa poplava bude, dobro, nije baš prava poplava, ali znam da se ne može s te strane sići s trotoara na ulicu od vode. Možda su ga zbog toga sklonili, pa zaboravili vratiti. Nije ga dugo bilo.
    Ali, mislim da sad ima. Pogledaću.
    Ono žuto, to je poštansko sanduče.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma jasta, nije se zacepilo puno, malo se zacepilo. Nije vel'ka neg' mala poplava. Jesam i ja nas'o kome cu o komunalijama ;) Ona obilazi oko auta, jer nije to nista hodat' okolo po cesti. Nek' je auto u hladu na trotoaru i gazdine noge na braniku.

    I sta kaze? Nije veliki saht, mali je. Znas li ti da je i mali krokodil - krokodil. Znas, znas..

    OdgovoriIzbriši
  7. hahaha, ma de, to je bar lako, ljudi pređu ulicu s druge strane.
    Mada, mislim da su sad svi šahtovi zatvoreni :)
    A danas su ovi iz komunalnog sve sredili, ma ni trunka nije ostala na ulici.
    Sad su preuredni :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa imaju ljudi dobre masine, a vala, ako se kod nas na nasim prostorima nisu dosad izvjestili sa obradom i uklanjanjem drveta, nece nikad i nigdje.

    Lijepo je to sto su uradili, a ja se uvijek sjetim jedne scene od prije mozda i 4 godine. Dole kod bivse Planike, a izmedju bivseg AMS i doma fiskulture, u pó bjela dana (pri nekih 48 stepeni u hladu) krenem pravcem Amara. Morao sam lijek uruciti jednoj zeni. Poslao joj brat po meni lijek iz NL. Ugledam 4 starija radnika Progresa kako metu suho lisce. Njih cetvorica su mozda pola lopate nameli. Sve je bilo cisto i uredno. Navecer bi sluzbe Progresa praznile kontejnere smeca oko zgrada. To je u Doboju uvijek bilo ok. Pogotovo u periodu godisnjih.

    A onaj Stojakovic (koji je bio nadlezan za one parking-automate) me uvjeravao prije tri godine u mailu da ce gradom setati patrole koje ce lijepiti kazne "auto-trotoasima"...
    Medjutim, nista od toga. Bas po onoj narodnoj: "Ne dá se usranom do potoka"...

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobro ti je napisao u mailu, tako je sad, nema više parkiranja po trotoarima i naplaćuje se parking. Ne znam ima li igdje u gradu mjesto da se parkiranje ne naplaćuje. A pauk radi punom parom.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala na pozdravima :)
    Vis je prelijep, sad sam malo razgledala tvoj blog, koji će nam doći kao osvježenje.

    Prelijep blog sa prelijepog Visa :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne znam, ova prica me podsjetila na "Ne lomite mi bagrenje..."

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni je naslov ovog posta bezvezan. Baš sam ga glupo sročila.
    Čovjeku bude žao, ali stvarno, te jelke bi se same srušile da ih nisu posjekli. I bolje je da su to uradili.
    I dosta više tugovanja :)
    Jel` tako? :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Do tih jela smo svojevremeno setale ja i moje drugarice "ispred zgrade" Obicno smo znale reci :-"Haj'mo do jela".

    Milanka (Ul.1Maj)

    OdgovoriIzbriši
  14. Pozdrav Milanki iz Ul. 1. Maja :)

    OdgovoriIzbriši