6. lip 2011.

Dobro jutro :)

Fotografija preuzeta sa Facebook grupe: "80-te su bile godine"

Broj komentara: 7:

  1. Sjećatel` se ovog trkutastog tetrapaka? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jest da nije tema, al` moram da se pohvalim, jedan sam obrok ovog momenta zamijenila trešnjama. Tek sam sad svjesna koliko toga nesvjesno pojedem... sad kad vidim na šta sam sve pomislila prije nego što sam trešnje oprala i u zdjelu ispred sebe stavila.
    Za sad uživam u njima.
    Ne znam šta sljedeće da uzmem, možel` mrkva?

    P.S. Jel` se čaj smije pošećeriti?

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao sto me D vec odala i ja sam jedan vocni obrok od ananasa zamjenila tresnjama, samo je bila ista kolicina. Po tablicama se ne razlikuju puno u energetskoj vrijednosti. I to je bila jedina greska u ovoj dijeti, jer su mi tresnje draze od ananasa. Mmmm, tresnje obozavam i zavidim ti, jer su tvoje sigurno bolje nego ove moje turske, grcke ili ko ce ga vec znati odakle su.

    Caj se ne smije poseceriti. Ja sam pila caj od kamilice i nije bilo tesko piti ga bez secera.

    Mlijeko je super, samo sto je ambalaza alpska, a punjenje bosansko :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Majo,

    vracas me u mladost-ludost! Ovi tetrapaci su bili dio mog odrastanja, bas kao i oni od PKB - roze jogurt, braon - cokoladno mlEko i da ne nabrajam dalje. U Bgdu su postojali crveni plasticni kiosci na kojima su se zlatnih osamdesetih prodavale najbolje virsle na svijetu i roze jogurtac u tetrapaku.

    To sam ponovo dozivjela nakon milion godina u Grazu, ali dozivljaj nije bio potpun bez jogurta. Nazalost. Meni je jelo s nogu uvijek bilo ok i gotivim narode koji nisu ustogljeni, nego vole jesti s nogu, kao sto su Nijemci i Austrijanci. Mada moram priznati da nikada jos nisam u zivotu cugala pivo ispred dragstora s ekipom iz kraja, hahahaha Mozda jednom i to probam, radoznala sam ja, hahahaha

    Btw, limun snite su uspjele, kao morska pjena su, a veceras jos imam jedan podvig u obliku cupavaca. Sjecam se oooogromnih cupavaca iz samoposluge u Cuprijskoj (mom starom kraju - ;)))) koji su bili hit proizvod dobojske pekare. Imali su jednu foru, osim sto su bili king size, bili su presjeceni na pola i filovani marmeladom. Oh my God...

    Idem baciti pogled na moje cupavce da ne postanu zagorenjaci...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo, 22:00 je, uspjela sam danas provesti dan s trešnjama, koje su preslatke :)
    Jesam "zgriješila", nisam mnogo, malo samo... pojela sam jednu rum pločicu... malu. Dvije su u pakovanju, a ja sam samo jednu.
    Al` sam odolila sladoledu :) Jedva :)))

    Dragana, odustala sam od kolača. Sačekaće kolač da ga Maja napravi ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Rum plocica je sigurno od Kandita, jer uvijek su bile dvije, obe za one bez kontrole i po jedna za one s karakterom, hahahahaha.

    Cupavci su mi ispali boli glava, sutra ce se daviti istim na poslu, a ja nisam nijedan okusila. Vjerovatno me minula zelja tokom proizvodnog procesa. Steta.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  7. Sad sam išla na "tajno mjesto" po onu rum pločicu, koju sam sakrila od sebe hahaha, da vidim jel` Kandit.
    Jest` :) Fino piše Kandit, 45 g, a ja sam pojela pola od toga :)
    I gdje ću sad s njom, opet dolazim u iskušenje hahaha
    Ma neću je pojesti, biću karakter.
    Uh...

    Ako neko želi, evo da zna, može da se počasti ;)
    A praviću se da o čupavcima nisam ništa pročitala, sve slatko ide na ignore listu ;)

    Ja ću sutra opet trešnje, jel` tako? Kad su već ovako slatke, ja ih ne bih mijenjala :)

    OdgovoriIzbriši