16. lip 2011.

Cvjetno korzo Doboj

4 komentara:

  1. 25.05.1976.
    Boba najljepša :)
    Joj, ove klompe (s prugama) kod Marjane Lovrić..., divne su, vratiše me u te godine :)))
    Sjeća li ih se još neko? Bile su plave i crvene :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Cuvena cvjetna korza.

    Meni je obavezno komsinica Nevzeta pravila frizuru, nisu me pustali dok me ne srede kako su zamislili, haha..

    Koji razred smo bili kad su prestali da ih odrzavaju?

    A sto se tice klompi, tada kad su bas bile popularne, umalo nisam izvrnula noge niz stepenice, negdje u primorju, na ljetovanju i brzo sam odustala od njih, haha, naravno na mamin i tatin nagovor.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ne mogu da se sjetim kad je nestalo cvjetno korzo. Ali bilo je lijepo, mnogo lijepo. Ja to nikada neću zaboraviti :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Bobo, ti si na ovoj slici kao lutka :) I frizura i haljina, sva si slatka :)
    Ja sebe ne bih mogla prepoznati, al` ima jedan detalj po kojem se prepoznajem :)
    Ove haljine smo nosili na Cvjetnom korzu i godinu ranije. Ja sam narasla tu godinu malo više nego što je planirano hahaha šalim se, ali nije se haljina mogla više produžiti, tol`ka je kol`ka je :) Sjećam se da je baka rekla, kao cipele su mi bijele i sokne, pa se to neće primjetiti :) Mama me isfrizirala, stavila mi je i malo laka u kosu :) A jedna drugarica koju sam slučajno srela mi je stavila šnalu u kosu. Srela sam je kod Dobojlijeka, i ona meni kaže, da će mi odlično pristajati šnala, jer je bijela kao i haljina, a bila je sa bijelim radama, cvjetić do cvjetića, jest bila lijepa, dopala mi se :)
    Šteta što se na slici ne vidi šnala :)

    OdgovoriIzbriši