4. lip 2011.

bicikl :)

4 komentara:

  1. Poslije nareska od Gavrilovića, lovačke paštete od 29.novembra, Zdenka sira, evo i Pony (valjda se tako piše) bicikl. Budi nostalgiju, malo je falilo da pitam ovog malog da mi da krug hahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. Bicikl Pony je proizvodio Rog Ljubljana. Kazu, bio je jedan od najboljih tog doba u citavoj Evropi.

    Mi smo, D i ja, imale neku slicnu verziju, a upamticu vrijeme po nosenju naseg bicikla na 4. sprat, jer je podrum bio nesiguran. Bio je tako tezak, a 4. sprat takooo daleko. Samo malo poslije toga obili su nase podrume i sem nosenih cipela i ostalih stvari koje se cuvaju u podrumu, nisu odnijeli nista sto bi moglo da narusi nas "Ciganski krug".

    A nabrojene djakonije kao i vrijeme kojem se rado vracamo nazvala bih jednostavno -primjenjena nostalgija.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Fino vama, mozete da cakulate koliko vam volja dok se ja veceras s peglom isticem kao Alija Sirotanovic, cak sam prebacila i njegovu normu.

    Zasluzila sam Bacardi breezer na terasi prije spavanja, a sutra me ceka isti program: omiljeni peglanjac, pranje vesa, usisavanje etc. Pogadjate, stize uskoro kontrola u liku tate!

    S, mi smo ipak imale bike talijanski, metalik i to svjetlucavopetrolejplavi. Bas je bio cool.

    A sutra nastavljamo na temu primjenjene nostalgije.

    Da zakljucim veceras kao moj omiljeni lik Jack Killian iz serije "Midnightcaller", jer i to spada pod nostalgiju. OMG, koliko noci sam otisla kasno na spavanje zbog ove serije!

    "Good night America wherever you are!"

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Moj je bio narančasti, joj kako je bio lijep :)

    OdgovoriIzbriši