16. svi 2011.

Sretan rođendan, Svjetlana :)))))) Zaz - Je Veux (Serbian Translation)

Broj komentara: 10:

  1. Draga Svjetlana, Dragana mi je šapnula, da je ovo tvoja omiljena pjesma :)
    Želimo ti najljepši rođendan ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Izvini, malo kasnimo, ali ni sad nije kasno, jel` tako? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nije.

    Posto smo se dobro proveli u subotu uz rostiljce, sada mozemo i na djusku na Montmartre. Montmartre ima pravu dusu, jer se tamo svakodnevno mogu dozivjeti lijepi trenuci kao ovi sa Zaz. Bez love, a sa punim srcem.

    Dragana ;)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Majo, najljepse hvala:)))

    Nikada nije kasno za ljubav, radost, dobru volju,...Sve to zelim i tebi i tvojim blogerima.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala slavljenice, a hoćemo sad na Montmartre?

    OdgovoriIzbriši
  6. Moze, rado uvijek.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  7. Svjetlana, sve najljepse i od mene :) :)

    A ovo je i moja omiljena pjesma. Fantasticni su.

    P.S. Kako samo " l'amoure " zvuci lijepo na francuskom; mnogo ljepse nego ljubav, love, liebe, itd.. Cak ni kod Spanaca i Italijana nije ni slicno, iako se, maltene, isto pise..jel'da?!?..

    E da, i puno ljubavi, uz ustale lijepe zelje..

    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  8. Slažem se, Bobo. Ja ću se malo šire osvrnuti :) I meni je prva asocijacija na Pariz - grad zaljubljenih, a Francuska zemlja za romantične, a šarmantni Francuzi...., ma francuski je definitivno najljubavniji jezik.

    Kad si ti, Bobo, neki dan ovu pjesmu stavila na FB, tad` sam je prvi put čula i meni se mnogo dopala.
    Lijepa muzika, lijepe rođendanske teme, francuske ;) dobra ekipa, još nam fali neko dobro francusko vino i rođendan je iznad svih dosadašnjih :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Bozana, hvala lijepo :), a posebno za puno ljubavi, bez obzira kakvo ime nosi.Ja bez nje jednostavno ne mogu :)))

    Kad ste se vec "zakacile" za Francuze prikljucujem se rado i ja bih krenula od njihovih vina, pa cemo polako dalje...dok nas ne iznesu iz Reneovog kafea


    :) Svjetlana

    P.S. Dragana ce se sigurno upecati na ovu temu :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Naravno. In medias res.

    Podjimo od mojih omiljenih vinca: bijelo Chablis, crno (bolje da kazem crveno kako to ostali svijet kaze) Le Caprice Merlot.

    Uz to sira ili mesa, dobrog leba, na kraju kolac, kao npr. Paris-Brest. Ili voce kao sto je moja lubenica u fridzu.

    Za S. ipak ostavljam salatu, hahahahaha.

    Danas sam bila u Düsseldorfu, a to samo znaci jedno - shopping dok se ne padne s nogu. U moj garderober su se uselile nove baletanke, pa sam pazarila nove knjige u mojoj fave bookstore, po hljeb kod Hinkela, zatim na rucak u Vapiano. Moj izbor je pao na pasta rustica ili u slobodnom prevodu seljacka pasta, hahahaha. Sjedila sam napolju i posmatrala likove na ulici preko tanjira. Hit dana je zena koja je prosetala u tamnoplavom kostimu, sa bez maramom na glavi (?) i carapama sa savovima koje su se nosile prije jedno 70 godina (?????). OMG, otkud joj ta ideja?

    Na kraju sam sjela u Starbucks, citala knjigu (jos onu istu sa klupe u Antwerpenu, nema se kad, al' sam vec pri kraju!) i cevcila Caramel Latte Frappuccino koji je bio awsome!

    To bi bilo to od mene za veceras.

    Casa proseka na balkonu, pa na spavanjac.

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši