27. svi 2011.

za svakoga ponešto ;)


Broj komentara: 9:

  1. E, pa, Majo, budi dobra drugarica i rezervisi mi neku teglu kod ove tetkice! To se ovde ne moze vidjeti, nazalost. Samo one naduvane, bez neke posebne arome jagode koje nisu nista posebno. Samo podsjecanje da postoji nesto bolje.

    Ali kada vec pocinjes temu o jagodama, ne znam zasto, mene one uvijek asociraju na Jagodinku Simonovic iz Varljivog leta '68. Kad bi samo bila Jagodinka, cula sam u Bgdu da postoji i ime Malina, bez zezanja.

    Jedan moj kolega na UC u Bgdu se zvao Jagodic, pa mu je moja frendica nekada davno rekla: "Vi ste jagoda sa slagom." On se nasao u cudu i pitao je: "A sto?" Ona njemu odgovara: "Verovatno zato sto se prezivate Visnjic." Hahahaha, jest' tip kapirao stvari....

    Pusa

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, znam da se šumske jagode rijetko kad mogu kupiti u Njemačkoj. Sjećam se kako sam se ja obradovala kad sam jednom "naletila" na njih.
    I kupine, i borovnice, i maline... skoro pa da ih i nema. A i kad ima, onda su maline pretjerano velike, toga se sjećam. Nisu prirodno sazrele.

    Kolega nije skont`o, il` mu, iz nekog razloga, nije bilo smiješno.
    A ona je to baš lijepo rekla :) Mogao je skontati koliko je sati ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ove jagode se brzo kvare, eh, da duže traju ja bih za tebe rezervisala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Znam ili bi ih konzervisala u obliku slatka, dzema ili ostalih slicnih dzakonija, hahahaha.

    A zamisli kakvu bi nam tek Pavlovu mogla da spremi Boba!

    Meni je inace tetkis s fotke bas cool, vjerovatno zbog skromnosti u njenom karakteru onako malo oborila oci, ali je simpaticna i vrijedna - sto se vidi, trebalo je sve to skupiti na gomilu...

    Posto sam ja kcerka svog tate koji obozava pijacu, posalji nam jos takvih fotki, kako dolazi sezona tresanja (jesam li u toku ili je vec prosla), pa kajsija, malina, borovnica, lubenica, cuvenog produkta iz zavicaja - sljiva etc., a ti samo ne zaboravi kameru, pa na pijacu! I ne zaboravi onaj dimljeni mali sir sa pijace, to me uvijek podsjeca na rodni grad...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. I za mene Majo, i za mene...Odkad nisam vidjela sumske jagode, a nema sladjih i ukusnijih, ah..

    POZ.

    OdgovoriIzbriši
  6. Rezervisala ;))) Jedna tegla Bobi, jedna Dragani, a ovo brdašce od jagoda... i to ćemo sačuvati :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. E, pa, posto si tako dobra, onda te mi vodimo u jedan lokalni gril kod Grka also known as "Sprity" ili sto bismo mi rekli alkos, mokri brat i tome slicno.

    Lik mora da je milioner, jer je za 10ak min okrenuo preko 100 eurica (nije on furao ono zaludjivanje sa usmjerenim obrazovanjem, nego se bacio odmah na pravljenje love).

    Moja narudzba je bio giros, sa pomfritom i kupus salaticom (ne mislim da umrem naprasno ovde od krastavaca, salate i paradajza obogacenih agresivnim EC bakterijama). Lik je na slamcicu lagano pijuckao Coca Colu, ali sam iz mog cjenjenog izvora infos dobila na znanje da on uvijek cirka Coke polagano i na slamcicu. Obzirom da ne mislim da je on neka tetka, po logici stvari je Coke obogacena ili viskijem ili rumom ili necim trecim. Na tu upucuju u teleangiektazije (prosireni kapilarcici) i podocnjaci do kragne.

    Sljedeceg dana sam ponovila citav dozivljaj, ali s izmjenjenom narudzbom. Sprity je pio prozirnu tekucinu sa slamcicom, isto onako na tenane. Medjutim, te zagonetne tecnosti ipak nisu isprale njegov mozak u tolikoj mjeri, pa me je cak prepoznao kao novu u kraju i zapoceo, naravno, uz stalno pijuckanje, konverzaciju koja je trajala dok se na grilu przila kobasica i krckao pomfrit.

    Cheers. (of course, uz obaveznu slamcicu!)

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  8. A što je dobar doživljaj, odlično opisuješ, imala sam osjećaj da sam tamo kod Grka :)
    Mogla bih i ja giros :) Od priloga: sve :)
    I ljutu paprku :)

    Šta je Dragana sa tim EC bakterijama? Ja ne kupujem krastavce. Samo paradajz, iz Hercegovine.

    OdgovoriIzbriši
  9. Najvjerovatnije su glavni krivci krastavci uvezeni iz nekih zemalja EU, navode se i paradajz i zelena salata. Radi se o vrlo agresivnom soju E. coli bakterije koji moze dovesti do hemoliticko-uremickog sindroma sa katastrofalnim posljedicama po bubrege, a takodjer i do fatalnog ishoda o cemu se vec dosta cuje po medijima.

    Pozadína price je opet nesto drugo, navodi se da je to povrce uzgajano u nehigijenskim uslovima. Takve stvari se uvijek dese kada je profit na prvom mjestu u odnosu na sve drugo, a za nas opstanak je ipak najvaznije to respect the nature!

    Ovde su preporuke da se sve pere i da je bezbjedno nakon 2 min na 70 C, ali mislim da se tako sparusena salata ne moze konzumirati u klasicnom smislu.

    Ne brini ti nista, dok je paradjza iz Hercegovine. To je prava stvar. Jednom sam u Bgdu dozivjela pravu najezdu spanskih turista koji su fotografisali do iznemoglosti sve zivo po Zelenjaku. Toga kod njih nema. Sve sama plastika i sintetika. Prava organic food samo dolazi sa juznog Balkana, eto, nekad se i lijenost isplati, hahahaha

    Dragana

    OdgovoriIzbriši