21. svi 2011.

Restoran "Val" Doboj: VIII Memorijalna regata







Broj komentara: 9:

  1. Ciao Majo,

    pitam se zasto li su ti tamo tanjiri prazni? Gdje li su samo pecenja, rostilj, pite i pituljice, proja (narasla je misu do ramena, zabi do koljena), tufahije, baklave, palacinke, krempite i tako te stvari?

    Dragana ;)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Slikano je prije ručka. U toku je bilo takmičenje.
    A poslije takmičenja bio je ručak.
    Bilo je i proglašenje pobjednika. Sve je super organizovano, a kajakaši su došli iz raznih zemalja, jer je u pitanju međunarodno takmičenje.
    U svakom slučaju, sve je za pohvalu :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Slazem se, bas je sada lijepo. Samo se pitam kako mi ranije nismo dosli na ideju spojiti ovu lokaciju i npr. disko. Bilo bi stvarno super :).
    Zraci nekom laganom i opustenom atmosferom. Sigurno ima mjesta i za rostiljce i skupljanje oko gitare...Ih, odoh ja predaleko, a bas mi lijepo. A vama, cure?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni je lijepo, dopada mi se posebno ... sve hahaha

    OdgovoriIzbriši
  5. Totalno ste me zbunile tanjirima, lokacijom i ostalom ljepotom, pa zaboravih na nesto jos vaznije.
    Cure, da li ste znale da nema boljeg muskog tjela od onog izvajanog veslanjem?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. Naravno. Dok vi, djevojke, mastate o gitari i sl. meni dodje u misli Steve Mcqueen. Takodje jedan od cool likova, posebno u njegovim filmovima "Veliki bjeg" (The Great Escape) i "Le Mans". Jedan od 7 velicanstvenih.

    Tako mi se ide u le cinema, a nemam snage da odem do supermarketinga (hahaha) po vodu. Steta. Moracu da se utjesim dobrom mjuzom veceras. Knjiga bi mi vjerovatno ispala iz ruku.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  7. Pusti knjigu, da vidimo kako veslanje utiče na muskulaturu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako je, Majo, jos muskulature :))).
    Odlicno utice, provjereno:)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  9. hahaha...dobre ste..

    Nista bez vode, u svakom slucaju.

    Zanimljive fotografije.

    POZ

    OdgovoriIzbriši