23. svi 2011.

Doboj, kajak klub: za najbolje međunarodne kajakaše :)



Broj komentara: 8:

  1. Bilo je i proglašenje pobjednika, i skok s mosta, e sad smo zaokružili prekjučerašnju priču :)

    OdgovoriIzbriši
  2. A misica?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Znam ja tebe, ti bi motor ugradila u kajak hahaha ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, Majo, ne spominji motor, taman sam ga zaboravila :) i ne sipaj so na ranu :(

    A ono jest`, bolje je tako, misici = motor :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, ja sam pogriješila... nisi ti htjela motor, ti si uvijek bila raspoložena za veslanje :)
    Mada ovo veslanje ne djeluje jednostavno. S dva vesla je vjerovatno lakše, ili se to samo meni čini.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nema Terminatora bez veslanja :), pa zato sa jednim ili dva vesla, vazan je konacni rezultat :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  7. Svjetlana,

    ako zalis za motorom, da ti prodam jedan; za tebe, ispod cijene (da me muz ne cuje, hihi..)

    Poz..

    OdgovoriIzbriši