20. svi 2011.

Paris - Brest


Majo,
jedan tebi, jedan meni, ostali nek' se snadju!
Dragana

Broj komentara: 10:

  1. Majo, nasa je ljubav definitivno (i komforno) okrunjena kolacima.

    Vidis kako si ti dobra, ja dodjem sa dezurstva, a ti me docekas s kolacima. Pa toga nema ni na filmu!

    Dez je bilo kao dragstor, sljaka non-stop. Ne znam kako se zovem sada, ali je svijet bogatiji za 4 bebice. Sto meni sada trebaju Mg kapsule glamuroznog imena Biolectra, nema veze, vazan je rezultat!

    Nego imam dvije zelje - daj, leba ti, za S malo salate, hahahahaha, a nama jos okaci davni hit Zg sastava (to "sastav" mi se uvijek svidjalo u nasem jeziku) Boa "Tako lijepa".

    Kako divan stih:

    "Tako lijepa, jedna od onih sto kvare san..."

    In potem potojemo v Koeln. Lahko?

    Dragana ;)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam samo da li je Wim Wenders dobio inspiraciju za titl svog kultnog filma "Paris Texas" dok se davio ovim pjenastim-kremastim kolacima, pa je angazovao najvecu zvijezdu tog doba Nastassju Kinski.

    Nastassja. Prekrasno lice, zvijezda koja ne tamni...

    Sjecam se i sada ogromnog postera u izlogu Estee Lauder shop u Moskvi, AD 1990. Paulina Porizkova u LBD (maloj crnoj haljini) sa njenim andjeoskim licem... A tek onda su se pojavile Cindy, Linda, Naomi i druge, samo nijedna joj nije ravna!

    Nema tog botoxa, silikona, plasticara i ostalih tricarija koje mogu da zbace sa trona ljepotu slavenskih zena...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. Stavićemo pjesmu, samo da zaokružimo priču o Kajak klubu, eto, baš fino prođe tvoje dežurstvo :)
    Zanima me kako je u klinici u kojoj radiš,jesu li česti porođaji sa epiduralnom anestezijom?

    A Nastasja Kinski... uvijek lijepa, i nekad i sad.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobila sam mail sa noslovom: Koeln, ali prazan. Nema ništa, samo naslov :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo, D, za Bou!!!

    Ma nema zakruzivanja, Majo, tek smo pocele :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam te zezala, nego sam izgubila kontrolu na trenutak ;), pa sam ti naknadno poslala sve sto sam mislila re: Koeln.

    Jesu, mislim da su prosla junacka vremena kada su na svijet dolazile bebe bez toga.

    Veceras sam odgledala na youtube seriju priloga o jednoj legendi naseg grada, smijala sam se do suza. Znas na koga mislim? Izvuci knjigu sifara kao u "Alo, alo"!

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Cure, najbolje je u ovoj prici da ste cak zezle i Carrie Bradshow i drustvo. Teme su bolje nego njene, ja bih sa vama citavu noc drobila i cumurala...

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  8. D, daj jos, cak si zeznula i Petra Lukovica :))).

    Barem sada znam zasto se svjetlo u nasoj sobi gasilo uvijek tek u zoru kada si citala "Rok".
    Nema veze, isplatilo se :)

    Pusa

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši