9. svi 2011.

Antwerpen: Fashion Museum

Polako stigosmo i do muzeja mode, obzirom da je Antwerpen poznat u svijetu mode po Antwerpen Art Academy i cuvenoj fashion designers sestorci od koje su poznatija imena Ann Demeulemeester i Dries van Noten. U gradu na jednom od trgova se nalazi prekrasna klupa u formi 3/4 kruga koja je djelo Ann. Demeulemeester. Fantasticno.
Moja posjeta muzeju se zbila na Uskrs dok su se drugi tucali jajima i davili za uskrsnjom trpezom, meni se posrecilo ipak nesto drugo, da klizim po postavci Pletivo i trikotaza. Svaka postavka u ovom muzeju traje svega 6 mjescei, ne postoji permanentna postavka, pa ko je vidio nesto, vidio je, kasnije nema vise. Samo bye.
Prvo smo krenuli od proslosti, pa dalje ímamo jedan koncept zivota u pletivu od nekog lika koji je doktorirao na tu temu, sve je u pletivu, cak i Hermes tasne i Burberry's trench, pa cak i kutija za deterdzent. Cool, a? Polako stizemo do cuvene tete, style ikone po imenu Gabrielle, a poznatija kao Coco Chanel, ne znam sta bih dala da jednom nabacim ovaj bjeli silk kompletic i talase u kosi u fazonu cetrdesetih. Jos dovoljno neafirmisan u fashion svijetu, tada mladi lav Jan Paul Gaultier je osmislio provokativni model sa iglama i red hair perikom povodom (necu da kazem kojeg) rodjendana Sonie Rykiel, kraljice pletiva! Ne mogu nikada zaboraviti Annu Oxa na festivalu u San Remu zlatnih osamdesetih kada se pojavila u crnoj fenomenalnoj kreaciji, a slicnu vidimo - Azeidin Alaya u potpisu. Zatim slijede dvojica velicanstvenih: Armani lijevo i crvena dugacka haljina mog miljenika G.F. Ferrrea. Ferre me je potpuno oborio s nogu!
Savremena vizija pletiva slijedi u tri naredne fotke, a metalna fantazija je izasla iz radionice Ann Demeulemeester.
Na kraju imamo Modnu palatu u kojoj se prodaju kolekcije Anwerpen sestorke, ali tamo nisam ulazila, to je za mene kriticno podrucje... ;)))) Samo sam bacila pogled spolja.
Dragana









3 komentara:

  1. Ovo je baš interesantno.
    A znaš gdje sam ja bila jutros? U parku, išla na polaganje vijenaca, danas je Dan pobjede nad fašizmom. Da, da, a bila sam najmlađa na skupu :)
    Učitaću slike, dok nađem cd od foto-aparata, sad treba i njega ponovo instalirati... možda i ne treba, vidjeću.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim na Cher, ona bi sigurno imala dovoljno ludosti i hrabrosti nabaciti "rupicaste" modele.

    Dragana ;))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se npr. ovaj pončo dopada, a modeli s rupicama, pa ne znam, ustvari što da ne, ako ispod obučemo nešto lijepo, npr. od svile, šta misliš? Bil` ti obukla? Ja bih. Al` ne bih ove baš previše rupičaste :)
    Jesu i tene štrikane?

    OdgovoriIzbriši