24. svi 2011.

A na drugom kraju svijeta... naša Boba ♥ i jesen :)




Broj komentara: 5:

  1. Bobo, pa u Australiji je jesen divna!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bobo, hvala za lijepe fotke.
    Iako nisam ljubitelj jeseni, ova tvoja, australijska jesen mi se bas dopala.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno receno, jesen u ovom parku, jeste divna i to zahvaljujuci ovolikom listopadnom drvecu, kojeg ovamo, nema bas na svakom koraku.

    Sto rece moja prijateljica iz Sidneja: "Mi nemamo tako lijep jesenji park", haha,.. u tome je izgleda fora, pronaci lijep park.

    Ni ja nisam bas ljubitelj jeseni, ali obozavam ove "jesenje" boje i uvijek trazim takva mjesta, da "odmorim" dusu. :) :)

    A kakav je dosadno, kisovit dan, bio danas, brrr..

    P.S. Park se zove Fitzroy Garden i na prvoj fotografiji je Captain Cooks' Cottage (kucica- muzej), potpuno prenesena iz Engleske. Sve je tako minijaturno unutra, da se zapitas, da li su ljudi nekada bili manji ili su samo imali manje prohtjeve?! :):)

    Pozdravcic.

    OdgovoriIzbriši
  4. Majo, jos nesto, da malo iskoristim blog, haha.. i posaljem pozdrave u London, za nase Dobojlije, da vide da se javljam i pozdravljam ih (fotografijama iz Melburna)..

    Poljubac.

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja ih pozdravljam :)
    Evo još jedan osmijeh za njih :)))

    OdgovoriIzbriši