28. svi 2011.

made in doboj :))


Priča o majici: MADE IN DOBOJ


Joj, sjećam se s osmijehom te majice :) Dado je nosio s ponosom prošlo ljeto, a mi smo ga gledali i zapitkivali gdje možemo da je kupimo. Tada nije mogla nigdje da se kupi, ali sada može.

Mene je osvojila, jer je jednostavna, a opet lijepa i zrači nekom toplinom.
Možda svojom lijepom jednostavnošću, slikom ili natpisom... ne znam, ali znam da nam se svima, dopala :)
Priča o majicama se nastavlja dalje u humanom smjeru, pogledajte web stranicu klikom na: made in doboj


3 komentara:

  1. Meni je ova ideja bas lijepa i izuzetno humana.

    Kako bi bilo lijepo svakom djetetu koje se rodi u dobojskom porodilistu pokloniti upravo ovakvu jednu majicu.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. I gdje god da nas život "odnese", jedno je sigurno... mi smo "made in Doboj" :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravno.

    A kada vec pricamo o ovako lijepim stvarima, Majo stavi nam jos jedan video koji me je potpuno raznjezio. (nisam sigurna da ga ima na youtube, ali postoje alternative)

    "Unglaublich süß: Katze tröstet Kätzchen"

    Uvijek bila i ostala moja najdraza zivotinjica.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši