18. svi 2011.

Maastricht: Cafe Zondag







Polako stigosmo i u Maastricht. Na ovom putovanju se uglavnom nalazim ispred kamere obzirom da sam bila u pratnji najboljeg frenda HRH (His Royal Highness, hahahaha) F.R.
Tokom putovanja vozom su stalno uskakale u voz face obucene u narandzasto i nama su iznad glava lebdjeli upitnici, ali smo uz malo strpljenja dobili odgovor. Bio je to Dan kraljice, 30.04., a nama je bila frka da ne bude ono "dzabe ste krecili" u slucaju da poljubimo vrata radnji u gradu. Srecom, nismo, sve se ipak svelo samo na dressed in orange. Tako smo spazili jednu djevojku koja je bila obucena u orange, ali je ona ipak otisla korak dalje, na glavi je imala dijademu ukrasenu narandzastim cvjetovima i bijeli veo, mislim da se u njenoj glavi pomjesalo ono smarajuce vjencanje W&K i lokalni praznik. U svakom slucaju, F.R. i ja smo imali cemu da se smijemo sljedecih 10ak min.
Grad se nalazi na rijeci Maas, sladak je, sa divnom arhitekturom, posebno staro gradsko jezgro i ima odlican univerzitet, taj studentski smek se osjeca u vazduhu/zraku, kako vam volja! Zbog deficita u vremenu nismo otisli u muzeje, uglavnom smo krstarili ulicama starog grada, pravili fotke i nesto klopnuli na brzaka. Otisli smo u jedan fast food restac lokalnog lanca, dole je sve bilo podnosljivo, ali posto smo htjeli sjesti, sreli smo se s Elvisom i ostalim US stars koji su nas gledali sa zidova, a separei su bili u pink boji, pomislila sam za trenutak da smo stigli u ludaru od tog kiceraja koji nas je gusio sa svih strana. Moj prijedlog je bio da jedemo palacinke ili vafle na glavnom gradskom trgu, ali je F.R. htio nesto konkretno, pa smo dobili taj pink paradise, hahahaha.
Moje misli su ostale u radnji lokalne dizajnerice gdje sam spazila dosta dobrih stvari uklj. i fenomenalnu sivu svilenu suknju od EUR 459. Nazalost, too much. U gradu je bila jeziva guzva, vrijeme je bilo divno, svi restorani u centru su bili prepuni, pa smo se vratili na drugu obalu rijeke. Tu smo zaglavili u jednoj a la French style pekari (kolacici!), a kasnije sam morala (umrla bih da nisam) svratiti u jednu delikates radnju da kupim sir koji je bio just like heaven.
Dragana

Broj komentara: 5:

  1. Evo naše lijepe Dragane :)
    Obiđosmo mi bijeli svijet s tobom :)
    Znači i u Holandiji si bila?

    Kakvo je ovo piće sa listićima? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, i tamo sam stigla. ;) Tu je i dokazni materijal, hahahahaha.

    Tu ja "mesam" limunadu (ali ne pravu, nego gaziranu) sa listicima mente. Kako to rece jednom Jura "to je bilo rjesenje, rjesenje za osvjezenje".

    Mislim da ce Sasa (dze si, Sasa?) uzivati u strawberry blonde nijansi moje kose na fotkama iz kafica, boja se mjenja ovisno o kolicini svjetla, pa smo u kaficu postigli Sasinu fave colour. ;)

    Znam da se friends dopadaju moje fotke, svi kazu da izgledam kao 29-godisnjakinja, hahahaha. Jedino me jednom jedna zbunjena zena provomirala u profesorku, jos kada sam bila mlada i zelena stazerka na Prvoj hirurskoj u Bgdu. Dovela zena sina da se operise i kaze mu: "Sacekaj, sine, dok ti profesorka uzme anamnezu!" Divno je to bilo od nje - danas stazerka, sutra profesorka, hahahahaha Pa toga nema ni u bajkama.

    Divna su to bila vremena, a sada me ceka pegla i brdo odjece. Bice lakse uz videos sa De Luxe, postavim dasku ispred telke i suocim se sa svojom sudbinom.

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma pusti peglu, ionako će se sve izgužvati hehehe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko ti je kriv kad nejma onog anesteziste sto voli da pegla :).
    Zasto bi tebi trebalo biti lakse nego nama? Samo setnja, soping, lijepo ti obleti citav Beneluks, sad ti ne gine pegla :))).
    O sorry, fali nam jos Luksemburg :)
    Oprati, popeglati, sloziti, pa onda opet sve, Jovo, nanovo :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Majo,

    stavi nam jos jednu gotivnu stvarku, nema dobrog kafica bez dobre mjuze... ;)))))

    Mislim da se pojavila nova generacija koja podsjeca na Denis&Denis i Mirzino jato (koji je Mirza bio lik, sa onim njegovim ribama kao Boney M u bosanskoj verziji), stvar je idealna za djusku i podizanje energetskog nivoa.

    Sve sto nas podsjeca na staro, a ipak donosi nesto dobro novo moze da se ugura u ovaj nas mali virtuelni svijet.

    "Sutra" od banda Nipplepeople * Official video

    Dragana

    OdgovoriIzbriši