9. svi 2011.

Himna Jugoslavije

Broj komentara: 8:

  1. U dobojskom parku je obilježen Dan pobjede nad fašizmom. Da doživljaj bude potpun, evo i himna SFRJ, koja se čula sa razglasa u parku, nekada su horovi pjevali, sad se čuje sa zvučnika, ali se čuje.
    Nema nekadašnjih pionira, omladinaca... samo ja i još jedan ;)
    Gdje ste?
    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Šalim se, znam gdje ste.
    Prošlo je ono vrijeme...

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo, za nekoga jeste, za one istrajne do kraja ipak nije.

    Da je istrajnih bilo vise, danas bi sve bilo drugacije, jer je SFRJ jos 1989. imala kandidaturu za EU.

    To govori dovoljno gdje i ko smo bili.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko se samo suza prolilo uz ovu himnu. Samo se pitam da li su sve bile tako iskrene ili su tako brzo i tako lako zaboravljene.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. A kada smo vec kod ove teme, unatoc novim trendovima, vjerovatno su se svi koji su proud to be born in Yugoslavia danas sjetili neustrasivog diva iz narodne bajke koji je izvrsio besmrtno djelo oslobodjenja i vratio se u bajku.

    Always respect!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. Tu sam,a da bogdom nisam "gdje sam sada" :(!

    OdgovoriIzbriši
  7. Majo, sto se mene tice, mozes da nam okacis i najbolju stvar od Pedje D'Boy, jer je potpuno u kontekstu ove price:

    "Jugoslovenka".

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  8. Šta je pioniri maleni :)
    Prošlo je najljepše doba, bezbrižnost nam ostade u jednoj lijepoj zemlji, eh, kako je meni bilo lijepo...

    Pustila sam "Jugoslovenku", Dragana.
    Elmo, imaš ti muzičku želju?
    Prvo mi tebi ispunimo muzičku želju, pa onda ti nama filmsku, može? :)

    OdgovoriIzbriši