19. svi 2011.

Dragana :)))))




2 komentara:

  1. E pa, dragi His Royal Highness, F.R.,
    veliko h v a l a za ovako lijepe slike :)))

    Model je odličan :))

    Dragana ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Majo. ;))))

    Meni je posebno glamurozna fotka No 2 sa kantom za smece u backgroundu.

    Tako se nastavlja tradicija zapoceta jos u Grckoj 1999. kada sam bila na kongresu sa ekipom sa Prve hirurske. Odemo u Pirej na veceru, stanemo Zuca, moj kolega, i ja u kadar, skockani maksimalno, a kasnije vidimo da u pozadini stoje naslonjene uz zid dvije metle i kanta sa mokrom krpom. Damn.

    Druga fotka, jednako uzbudljiva, je nastala u UNI Campusu u Manchesteru, bila je jedna zureza u kuhinji. Jedan super tip mene zagrlio, drugi sjedi do mene na kuhinjskom elementu, a iza nas visi rolna sa kuhinjskim papirom i nered na sporetu. Never mind, vazno je da je zureza bila za pamcenje. I jos jedna stvar, jedna riba iz Kine je zbog nostalgije kupila neko ogromno voce iz tog podneblja s bodljama, pripremila za nas, od mirisa samo sto nisam kolabirala, a u te kockice od voca su propadali prsti, pa sam momentalno presla na banane.

    Moj frend Sean i ja smo ponekad odlazili u China Town u Manchesteru, u jednoj radnji su prodavali odlican puding sa mangom i kokosom. To su bili dani nasih zivota (zvucim kao da mi je 80 i neka).

    Dragana

    OdgovoriIzbriši