2. svi 2011.

Dragana ♥♥♥♥♥



A i Boba Živojinović (treći s lijeva) je došao večeras u Doboj, čuo je sigurno da slavimo rođendan ;))))))))))))))))
Danas imamo Draganin 22. rođendan ;), a počeo je i 5. međunarodni teniski turnir: "Doboj Open 2011."

Hajmo načeti tortu :))))))))

Broj komentara: 9:

  1. Slavljenice :) srećno :) dijeli tortu, nestrpljivi smo :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam prva s tanjirom, ne gurajte se :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja druga...Bogami, torta izgleda fantasticno.

    Cestitam i Sve najsladje ti zelim, Dragana..

    Poz, Boba.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala svima sto ste ispostovali moj Bday!

    Samo, Majo, bez prave tortice nema pravog uzitka! Tako sljedeci put, baci se prvo na proucavanje literature (cookbooks), zasuci rukave i ja cu biti over the moon! Ako jos dobro uvjezbas Katarina tortu, kupila si me do kraja zivota! ;)))))))))

    Nego, vracamo se mi na Antwerpen, i ne samo tamo, nego cemo i jos dalje i jos vise - u Köln i Maastricht!

    Ok?

    Dragana ;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgleda da je i Boba jeo Draganine torte.
    Pola ili mozda jos vise. :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. A visnje na vrhu tortice me vracaju u proslost na dobojsku pijacu kada smo upecali pravi biser. Neko je prodavao visnje i za(jez-)bunio se pri tome tako sto je ogromnim slovima napisao mjesavinom oba nasa pisma BISNJE. Nezaboravno!

    Dok se Boba davio mojom tortom, pocastila sam ekipu s posla torticama sa puno slaga i voca u raznim varijantama - jagode (dzagode), sumsko voce, borovnice, limun, pa jos Eierlikör, narandza, breskvaja-marakuja. Ajme...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobar rođendan :)
    Vidi nas sladokusaca :) Boba, i ja smo od jutros tu, ali čekale smo vas :) Slistićemo tortu, ima i za Živojinovića, naravno, ako nije već probao, a sumnjiv je, Svjetlana hahaha ;), a iduće godine biće Katarina torta, samo..., ja je ne znam napraviti, kao što ni ovu ne znam, neću otkriti tajnu ko je pravio, ali ja nisam :)
    Ja pravim samo jednu, koja mi uspije svaki put, mada mi zadnji put ni ona nije uspjela, može se jesti, ali nije za prezentovanje ;)
    Mafini su moj favorit :)

    Katarina torta, ko ima recept, da krenemo s vježbanjem ;)

    Radujem se Dragana tvojim fotosima, u Doboju duva vjetar i kišu su najavili, taman da šmugnemo malo ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Majo, Majo odao te milje. Znam ja da si ti to heklala :)))

    Sto se tice Katarina torte, ja cu vama svima podjeliti recept, pa da krenemo u akciju, nije to nekakva mudrost. Uspjela je Nadalina, uspjecemo i mi :))), samo prije toga iskljuciti PC, tako pise i u recepisu :)

    Nego razmisljam intenzivno, da Boba nije pojeo jos i koju tulumbu i urmasicu :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  9. hahaha, milje je moj, al` ja ne znam heklati.
    Joj, pa neko je prosuo kafu, tek sad vidim... ;)
    Trebala sam iskružiti taj dio :)
    A sigurno se teniser počastio, hajd` dođi u Bosnu, a ne pojedi ćevape, tulumbe i urmašice :)
    Hajde, ako možeš, a ne možeš :)
    Pitaćemo Lepu Brenu, ona će nam sve ispričati ;)

    OdgovoriIzbriši