22. svi 2011.

Dragana: Koeln



U Koeln stigosmo moj najbolji frend HRH F.R. i ja na Praznik rada. Njega sam ostavila da se divi Kö Dom, a ja sam produzila u setnju. Na platou kod Kö Dom sam spazila Japanca koji je snimao digitalnom kamerom katedralu u ekstazi, bio je u nevjerovatnoj pozi tako da mu je glava bila zabacena unazad skoro do peta, tek tada sam postala potpuno svjesna svih prednosti vjezbanja yoge i momentalno odlucila da se snabdijem gradivom da i ja mogu isto, hahahaha. Tri tipa su stajala u neposrednoj blizini i registrovala kako sam se smijala Japancu, pa je nastupila lancana reakcija, jer moj je smijeh ocigledno bio zarazan, a jedan mi je prisao i pitao me da li imam hemijsku olovku. Mozes misliti, kao da ja ne znam tu foru. Malo vise advanced od onog - koliko je sati?
Rucali smo moj frend i ja, tj. proslavili moj Bday u libanskom restoranu, tamo me vec znaju, bila je to prava gozba uz libansko mezze i mesano meso na rostilju. Do baklave nismo stigli, jer je bilo svega u izobilju. Calorijski unos smo reducirali setnjom uz obalu Rajne, pa smo pravili fotke "vjetar u kosi" na krovu Muzeja cokolade. Tamo nismo stigli, nismo imali dovoljno vremena, ali smo zato zaglavili u Starbucksu na popodnevnoj kafi. Tu je nastala serija fotki koje F.R. imenuje "Starbucks Queen", hahahaha.
Rastali smo se na Hauptbahnhof, ali ko zna gdje cemo se opet sastati. Moguce u Aix en Provence ili gdje nam se vec putevi ukrste. Samo znam da se najbolje putuje sam ili sa HRH F.R. ili sa Zeljkom Malnarom iz mladjih dana. Meni je Zeljko uvijek bio jedan cool lik i ostao. I pokojna vojvotkinja od Glostera (Duchess of Gloucester) koja je tako obozavala da putuje, pa su je ocajni roditelji u njenoj 36. godini zivota preklinjali da se vrati kuci da se uda dok je ona glavinjala negdje po Africi, bila je tako ne(s-)mirna, hahahaha.
Pusa.
Dragana

3 komentara:

  1. Što nam ne pokažeš i HRH F.R? :)
    I opet moram reći, lijepa si, a džemper si ispeglala besprijekorno ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. To je popeglao HRH F.R. :)))
    Super lik.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo,

    bas ti hvala, od tvojih compliments rastem kao kvasac. Posebno u vezi s peglanjem, hahahahaha

    Draga S,

    nisam ja tako "lenja", a F.R. jeste majstor za fotkanje i ispravljanje moje kose sa hair straightener prije mojih dates u UK (svakoj zeni je potreban takav frend, zaduzen za styling prije izlazaka), samo bas ne ljubi peglu i ostale kucne poslice.

    Moj frend je uvijek u ilegali, on jednostavno ne voli biti ispred kamere, ali zato pravi dobre fotke.

    Ovde je danas neki bezvezan dan - uobicajeno smaranje nedeljom, vrijeme napolju promjenljivo. Sada ima malo suncanih intervala, ali vec pocinjem da zvucim kao oni s Ostrva.

    Dragana :)))

    OdgovoriIzbriši