8. svi 2011.

:)

4 komentara:

  1. Burg Steen (zamak Steen)

    Najstarija ocuvana gradjevina u Antwerpenu, donedavno je u njoj bio Nacionalni pomorski muzej, ali je izmjesten na drugu lokaciju.

    Meni je bas simpatican i sladak, za trenutak sam se osjecala kao prava princeza. A princa nigdje na vidiku! ;)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sorry, zaboravih se potpisati u brzini.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. Cekala ga, cekala, da li ce da se pojavi na brodu na rijeci Schelde ili pak iz vazduha (znas da volim pilotiranje, hahahaha) ili pak da uz brsljan dodje gore gdje sam se suncala, hahahaha

    Mozda dogodine, kljuc od moga srca imati....

    Nego ti nama stavi upravo to "Mozda dogodine" od Prljavog kazalista.

    Sjecam se kada sam bila klinika u gimnaziji kako su ribe plakale nakon raskida uz Kazaliste i ono o Romeu i Juliji ili "Sad slazi mi" ili jos gore uz "Iz nekih starih razloga"...

    A tek onaj film "Sjaj u travi" sa Natalie Wood i Warren Beaty...Mislim da je Kleenex zgrnuo milione od´tog filma. Ipak bijahu to divna vremena...

    A danas jos jedno dezurstvo u nizu, drugo u ovom mjesecu. ´Welcome to reality.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši