8. svi 2011.

Antwerpen: promenada

Stigosmo polako i do mog omiljenog place in town. Promenada kraj rijeke Schelde, vide se i moji drugari - lokalni penzosi. Tu sam coolirala satima, citala knjigu irske autorice Ciare Geraghty "Der Tag vor einem Jahr", meditirala uz vodu, pisala razglednicke i objedovala - fresh home made lemonade with mint iz Le pain quotidien i Quiche Lorraine iz lokalne pekare. Sve opusteno i easy, prava milina. Cote d'Or komapnija je imala svoju promociju tih dana i stalno su nas opsjedale djevojke koje su djelile neke nove cokoladice. Na promenadi se nalazi i tvrdjava koja je jedna od rijetkih gradjevina koje su ostale citave nakon fatalnog zemljotresa u srednjem vijeku, landmark grada, takodjer i strateska tacka kao luka. Tokom ofanzive za osvajanje luke 1944. je poginulo preko 13 000 saveznickih zrtava od kojih je bilo 6 500 Kanadjana.




3 komentara:

  1. Sad vidim da nema slike tvrđave... Ponovo ću je učitati.
    Juče mi se pokvario PC, sve je bilo nestalo, pao cijeli sistem.
    Sad je sve sređeno. Možemo dalje :)
    Što su im simpatični penzosi ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni, meni su oni bas cool & easygoing. Posebno su mi bili simpaticni koji su sjedili iza mene (nisu u kadru), donijeli stolice za vrt i udarili najstrsnije po rucku za stolom u sjeni drveca.

    Belgijanci su potpuno cool, znaju sta je dobar provod i ludo zezanje, sve je opusteno i normalno u jednoj gradjanskoj sredini poput ove. Steta sto na nasim prostorima jos vise kljucaju strasti od razuma, mogli smo i mi zivjeti tako...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa oni su,poštovana Dragana,četrdeset godina iza nas...-:) Tačno tako,kao što oni žive danas, mi smo živjeli prije četiri decenije..-:))
    Mi stariji ! A,onda je došao šumar i...Ostalo se zna...

    OdgovoriIzbriši