4. svi 2011.

Antwerpen: Cakes and chockies


Sto reci, kada svaka slicica govori dovoljno za sebe?
Mislim da je put u Belgiju poguban za sladokusce poput mene, ali se to lako kompenzuje dnevnom kilometrazom od 10,+ km. Pa onda neka sva cula uzivaju bez pogubnih posljedica!
Dakle, imamo na jednom mjestu fuziju cuvenih lokalnih radnji - Buries Chocolatier, Goosens Bakkerij (pekara), Philips Biscuits i Vervecken Patisserie. Znam samo da sam pri ulasku u Philips Biscuits osjetila miris butera, jer pravi majstori nikada ne zakidaju i prave svoja remek-djela od najkvalitetnijih sastojaka. Ispred Goosens pekare je uvijek red, pametni ljudi cekaju da ugrabe svezeg leba i jos boljih kolaca. U toku jedne od svojih setnji sam nabasala na Volksstraat na Vervecken Patisserie i upakovali su mi tamo citron kolacic koji sam polako, sa uzivanjem pojela na klupi u parku kod The Royal Museum of Fine Arts koji se nazalost renovira do 2014. sto znaci da moram da vratim bar jos jednom u Antwerpen. Nece mi tesko pasti.
Dragana







Broj komentara: 13:

  1. Joj, šta nam radiš, Dragana ;)))
    Ja bih ovaj od limuna, zadnja slika (samo dva imaju), on mi se nešto dopao :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I praline, od vanilije i ruma, pošto muzej ne radi ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. I, naravno, svaki izlog, jedna priča, slatka i lijepa priča :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Majo i ja sam isto pomislila: Sta nam radis, Dragana :) :)

    Sreca pa sam nasla komadic Lindt cokolade, inace bi ove fotke bilo namoguce gledati :) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, Bobo, Bobo, mene još grize savjest, šta sam sve, gledajući ove fotke sinoć, pojela... Ne smijem ni da mislim :)
    A ponoć prošla...

    OdgovoriIzbriši
  6. Majo, Majo,

    ti sad mene zezas - ti bi od limuna, a i sama znas da je treci nestao na klupi kod the Royal Museum of Fine Arts. Bio je just like heaven!

    Juce sam imala neki dosadan dan na poslu tako da sam uspjela odrzati Schw. Silvia i Frau Fernando predavanje na temu: cevapcici, raznjici, lepinja, kajmak i djuvec. Moje predavanje je tako dobro primljeno, jer je Silvia donijela danas na posao kutiju sa djuvecom i njenom verzijom cevapa. lele. Morala sam da probam, a Silvia je kraljica, jer me je spasila od kuvanja obzirom da me danas stiglo zbog dosade od juce tako sto sam padala na nos od posla. Damn. Samo da mi je jos smisliti magicnu formulu da se otarasim peglanja.

    Frau Fernando je inace jedan jako gotivan lik, boli nju briga za kilazu i proporcije, zena voli da jede i fura svoj gurmanski fazon. Osim toga, omiljena tema joj je London, u posljednje vrijeme , naravno, ono smarajuce vjencanje.

    Ciao.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  7. Jel` Schw. Silvia ukomponovala s ćevapima lepinu i luk? Svejedno, s lukom, bez luka... to je bilo lijepo od nje... :)
    Pozdravi za Frau Fernando i Schwester Silvia :)

    Nisam se zezala za kolač, i sad bih mogla mmmm :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dragana, pa ko ti je kriv kad si se sama upucala. Znas da nema cevapa bez bosanskih cevapa. Sad jedi te splacine i sanjaj cevape iz Doma JNA ili Roga :)))
    A sta je sa onim tipom sto kaze da voli da pegla? E, ja bas njega nikako da ga izbrisem iz glave. Sjetim ga se svake nedelje kasno uvece kada me docekaju brda nepopeglanog vesa.

    Bobo, nedaleko od Dragane je i Lindtova fabrika gdje se povoljno prodaju njihovi slatkisi. Predlazem da Dragana krene u akciju i napukuje jedan sanduk svega, pa na brod i tako za Australiju :)

    Majo, ma nema veze, zaboravi proslu noc, vazno je da je tebi dobro bilo :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  9. Ah, zaboravih vjencanje.

    Nego, Dragana, sta je sa mladjim sinom princeze Diane? Zasto ima narandzastu kosu? Objasni ti to nama sa genetske strane, znas ono dominantno i recesivno :)

    :))) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  10. Zato što je jeo mrkvu hahaha
    Hajd` Dragana, slušamo :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. E da, Dragana kakav je bio tvoj utisak o atmosferi tih dana, u Londonu?!

    Bilo je i onih koji su pobjegli dok frka ne prodje..

    Nego Svjetlana, ne spominji cokolade. To mi je najveci problem. Sve bi bilo lakse (ali manje slatko) da mogu bez cokolada i slatkisa.

    POZ>>

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi Bobo,

    znas kako, znam da se ne slazem sa svojim najboljim frendom koji je ubjedjeni royalist, ipak sam ponikla na jednom drugom tlu gdje smo ucili o nekim stvarima koje su bile varijacija na temu o tekovinama francuske revolucije. Da je to tako bilo na Ostrvu, odavno ne bismo znali ko je "Elzabeta".

    Znam kako tamo zive obicni ljudi i posto jako volim pricu u Robinu Hoodu (okolina Nottinghama), onda kapiras moj stav. Tu Kate je mladozenji u studentskom kampusu uvalila njena mama i mislim da bi se pojela da nije, a riba sada glumi neko ludilo kako ce da bude domacica (sigurno gleda na telly "Desperate housewifes"), a nije na to mislila kada je polugola setala po modnoj reviji da bi upecala svog buduceg muza.

    Ta njihova hipokrizija mi je uvijek isla na nerve, vidjela sam kratak snimak kada sam dosla iz Maastrichta i dovoljno mi je bilo da vidim da je vjencanica kopija vjencanice Grace Kelly´i sve mi je bilo jasno.

    Osim toga, na vjencanju Charles & Diana je bas intervjuisan muz Camille Parker (eto, kao slucajno) koji je morao da prica u kameru kako je to lovely day, jedino nismo vidjeli rogove u kadru. E, tako su i ovom prigodom za jednim stolom sjedili ex girlfriends Williama i ex tip od Kate i sigurno su svi pjevali zajedno onaj nas neki narodnjak: "I mi se volimo, ludo volimo", tako nekako je glasio refren.

    Pusa.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  13. hahahaha Dragana..

    Ovamo su danima toliko pompe davali vjencanju, a nakon toga, sve novine samo o tome, kao da su se ovdje vjencali. Ne odricu se pripadanja kruni i kraljici, pa to ti je..a tako su "blizu"..haha.

    OdgovoriIzbriši