21. tra 2011.

Svjetlana, šta kažeš? ;)))

4 komentara:

  1. Moja sjecanja na dobojske kifle ne mogu da se izbrisu ama bas nikada...

    Mama nam je uvijek kupovala makovnjace i kifle i za mene je prava kifla uvijek bila i ostala u obliku polumjeseca, na takvim kiflama sam odrasla, hahahaha.

    Sjecam se jednog skolskog izleta na koji sam isla sa sestrom, na livadici negdje izvan grada su djevojcice sjedile na travi i jele kifle sa pavlakom. Bila je banjalucka, sa crvenim poklopcem.

    O, Boze, kako je lijepo sjetiti se hrane iz djetinjstva!!! A tek lepinje iz Aljine pekare. Moj komsija Zeljko bi obicno nakon treninga smazao desetak komada.

    Jednom sam ostala sa sestrom nekoliko dana sama kod kuce i opstajale smo na cevapima i burecima. Prvo je nekoliko dana bio aktuelan Dom JNA, a kada nam je bilo blam da tamo non-stop visimo, preselile smo narudzbe u Rog.

    Havana torta je posebno poglavlje. Jednom su je mama i tata transportovali usred ljeta iz Doboja do Bgd uz pomoc svih mogucih trikova, da se ne bi istopila. Inventivnost se isplatila, torta je stigla u integralnom obliku!

    Sta smo jos jeli kada smo bili mali?

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, Majo, prave su! Ni Aljo ti nije ravan :))).
    Sljedeci put kad krenes sa Miskom ti ponesi sepet ovih da se cestito najedemo, a ja cu se pobrinuti za uzicki kajmak.

    :) Svjetlana

    P.S. Idem sad da trazim nesto slicno, a znam da necu biti zadovoljna, znaci, tugo moja, bicu bezuspjesna u potrazi

    OdgovoriIzbriši
  3. Dragana, bolje su Aljine kifle bile, ove su kao one iz dobojske pekare, a meni su ukusnija peciva koja se peku u peći na drva.
    Sljedeći put Svjetlana, nosim i kifle hahaha
    a ti užički nađi :)

    OdgovoriIzbriši