4. tra 2011.

proljeće

Broj komentara: 9:

  1. Evo nas, na 25 stepeni, sunce, sunce i samo sunce. Pravimo malu pauzu na blogu.
    Pozdrav svima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Opet pauza..Majo, Majo, haha..radis li ti sta, ovo kao na nasim salterima u ona dobra stara vremena..haha

    Ma salim se, naravno. Ko nebi odmorio uz ovakvo proljece, samo uzivajte..a eto, ja u zadnjih, koliko vec proteklih dana, zavirih sada po drugi put na blog, da vidim sta sam sve propustila i oba puta "potrefih" kad je pauza, hehe..

    POzdrav, veliki...do poslije pauze..hihi..

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma Bobo, pa ti potrefiš baš kad je pauza hahaha A ti si uvijek dobrodošla, svejedno je li pauza ili nije, tu smo, okrećemo onaj papir na kojem piše: PAUZA :)

    Hajd` još koji dan, vrijeme je stvarno prelijepo, vidjela sam Kiku, sjećaš ga se? Išao je s nama u osnovnu :) Kika isti, samo mnogo ozbiljniji :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma super, prepoznala sam Kiku, naravno..

    Pozdrav svima.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ciao Majo,

    nakon vrlo burne radne nedelje sam od sinoc do danas sa 2 pauze (hahahaha) odspavala 15h. Prvo na sofi u dnevnom boravku do 4h, pa se preselila u krevet do 12.17. Naravno, utonula sam u san sa stanovnicama kokosinjca oko 21h.

    Moj plan da rucam u tal.restoranu u centru je potpuno propao, jer je bio prepun likova koji nisu casa casili. Working class ne postize od umora koji se akumulira tokom radne nedelje. Damn. Za kobasice s nogu ne mora da se ceka, bas su mi dobro sjele, pa nakon toga jos c.latte i cupcake wild blueberry.

    Srecom nisam promasila sopingovanje na Marktu, jer ne znam sta bih jela citav vikend. Ovako sam nabavila citav bakaluk, sad odmaram malo uz crno slatko vince, pa me ceka pranje&peglanje vesa. Btw, moja omiljena zabava. Neki dan mi se prijavio jedan anestezist da obozava peglanje, hahahaha

    Nego da krenemo dalje, u neke nove price. Ostace sada tajna destinacija, ali slijedi krajem mjeseca moj uskrsnji special sa putovanja. To sam jako dugo iscekivala i radujem se, ali ne smijem previse da me ne strefi tamo neki maler. To tako iz iskustva, krenem na neku zurku, mislim bice extra, kad ono tamo zivo da ne kazem sta. E, bolje onda da se budem rezervisana i onako potajno se nadam najboljem.

    Adio.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. Ko je taj anesteziolog? Hej, Dragana, taj vrijedi hahaha
    ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Taj anesteziolog je, u svakom slucaju, endemsko stvorenje.
    Takvih stvorenja nema u stvarnom zivotu :), garant!

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  8. E, moja Majo, taj je lik sasvim ok i very funny (haha), ali je diskvalifikovan obzirom da je zauzet, a na zauzete tipove ne treba trositi vrijeme, energiju, sminku i da ne nabrajam dalje.

    Najbolje je krenuti s iste startne pozicije - single&single, sve ostale varijante su too complicated. Two is a company, three is a crowd, bar sto se tice ljubavisanja.

    Pricala mi frendica da isto to vazi i za macke - ko kupi sebi macku, mora da ima u vidu da samo jedna macka u kuci znaci da ce biti razmazena, dvije znace konstantna ljubomora, tri znace rat, a mislim da kako broj dalje raste biva sve gore i gore, vejrovatno duplo ljubomora, duplo rat etc. LOL.

    Odlucila sam da iscooliram do kraja re: tajna destinacija, neka ostane surprise, surprise.

    Slijedi nastavak peglanja i tako redom kucni poslovi. Lucky me!

    Ciao.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  9. Eto,vidis, Svjetlana, kako si ti pametna. ;)))Naravno da nema. Rekla sam ja tom tipu odmah da je to cista utopija - just a pie in the sky!

    Nego niko da se sjeti sarenih jaja. Meni su u djetinjstvu sarena jaja bila vaznija, ali kako rastem vise su mi vaznija ona cokoladna i cokoladne zeke. Da se ne lazemo.

    Zavidim svom najboljem frendu F.R. sto je trenutno u UK, jer on moze da se sladi istim od coko kuce Thorntons. To nisu jaja, nego prave gromade. Tako je F.R. jedne godine smazao jedno od 550g! Olalalala. A ja sam umrla od zavisti. ;)))

    Moj apsolutni favorit ove godine je iz te kuce "Chocolate jubilee egg", ne znam ni sama koliko grama ima, sigurno gravitira prema 1 kg. Sa prekrasnim dekoracijama od bijele i tamne cokolade. Ne znam samo sta ce da uradi F.R.???

    Liebe Grüße

    Dragana

    OdgovoriIzbriši