12. tra 2011.

Glätteisen Serie: Locken wie ein Star!

Broj komentara: 6:

  1. Hoćemo probati? :)
    Ne djeluje komplikovano :) Sviđaju mi se ove lokne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Majo,

    na te lokne i loknice ne smijem ni da pomislim, jer je moja kosa suvise gusta i presisala bih Tinu Turner u Mad Maxu.

    Jednom su me zbog kose zaustavili na ulici u Manchesteru i molili da se pojavim na reviji frizova, ali sam nazalost morala da odbijem , jer sam tog vikenda polagala ispit iz English na uniju.

    Moja je boja velicanstvena sedmica, a Jennifer Aniston ima osmicu, pa je farbaju i izvlace joj pramenove. Ako za nju kazu da ima kosu koju svi tako zele, onda mojom mogu samo da ponosim, jer sam u prednosti od jedne nijanse.

    Od nasih glumica je divnu kosu imala Mirjana Jokovic. Ena Begovic takodjer. Od hollywoodskih Charlie's angel Farah Fawcett.

    Ciao

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo,

    okaci nam video E.N.I. & Massimo "Lijepa kao Sahara"! Moj apsolutni favorit za sezonu Primavera/ Estate 2011.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Znala sam odmah da su ove lokne za mene :). Meni nazalost ne stoje, uvijek nestaju pod tezinom moje kose. Ja to shvatam i kao tvoju pripremu za put i raduje me da cu ih uskoro vidjeti :)))

    Pusa

    Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa mi smo pričale o loknama :))) To su te, e, ja se sutra sređujem hahaha, sve sam pripremila :)
    I ja se radujem da ćemo se vidjeti :)

    Dragana, ja sam primjetila da ti imaš neobično lijepu boju kose, a trebala si prihvatiti poziv za reviju, eeeej to bi bio doživljaj, sad bi nam pričala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Majo,

    hvala na komplimentu, meni su uvijek drazi kada dolaze od zena, jer zene sve analiziraju pod elektronskim mikroskopom i kada kazu da je nesto posebno, onda sigurno jeste.

    Nikada nisam srelu osobu koja ima boju kose kao ja, ne zato sto mislim da je moja simply the best (nisam arogantna) nego sto je to zaista tako. Na mojoj glavi stanuju sve nijanse plave, dosta vatrenocrvenih i poneka braon nijansa tako da je nastao jedan prekrasan zlatni osnovni ton koji se presijava na suncu. Neki ljudi su mi rekli da moja boja jako vuce na onu srednjovjekovnu koja se moze vidjeti i na Botticellijevom platnu "The Birth of Venus", a stari Sloveni su imali upravo tu zlatnocrvenkastu nijansu kose.

    F.R. mi je ispricao kako su u Mletackoj Republici (sjediste Venecija) zene umirale od zavisti sto su Dalmatinke imale svjetlu kosu i nosile su sesire samo sa obodom i przile se danima na suncu da bi imale i one tako svjetlu kosu. Malo morgen. Jos da je tada bilo farbe za kosu, mozda bi i imale sanse.

    I meni je jako zao, cak i nakon 11 godina sto nisam otisla na taj hair event u Manchesteru, sigurno bi napravili haos od moje kose i dobila bih jos i fotke da ih okacim ovde, hahahahaha.

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši