27. tra 2011.

Cafe Lombardia

Majo,
pa ti si poput vidovite Zorke Simic! Bas si stala tamo otkud ja sad trebam da krenem, jer iza stubova na posljednjoj fotki se vidi "Le pain quotidien", jedan od lokala internacionalnog lanca. Bio je tu blizu i Starbucks, ali sam zeljela ipak nesto drugacije. Tog jutra sam ustala u 5h zbog putne groznice, pomislila sam da je moguce da voz kasni, pa da mi se desi da se ne pomjerim dalje od Aachena. Putovala sam do Aachena, pa od Aachena do Bruxelles Nord, pa dalje do Antwerpen Central. Tamo sam bila za manje od 3 sata, sto me uopste nije smorilo koliko vrucina, jer su prethodnog vikenda Antwerpen i Bruxelles bili najtopliji gradovi u Evropi. Stigla sam taman na dorucak.
Kada sam se osvjezila, napunila baterije, ali ne i prejela (ne bih mogla da hodam, haha), krenula sam u otkrivanje grada.. Prosla sam kroz Meir, najvecu shopping zonu, svratila do Stadsfeestzaal, nekadasnje svecane dvorane (balovi i tome slicno), koja danas ima sasvim drugu funkciju - shopping. Tu se nalazi i Laurent Perrier sampanj bar, ali u podne je ipak bilo za mene prerano. Na Meir se nalazi spomenik slikaru Antoon Van Dycku, cuvenom uceniku jos poznatijeg Rubensa i portretisti British Royal Family.
Nakon check in potrazih spas od vrucine u botanickom vrtu koji jeste mali, ali je jako sladak. Na jednom od trgova sam rucala Frites, jer su zapravo Belgijanci tvorci pomfrita. Popodnevnu kafu sam popila u Cafe Lombardia, na termometru je rasla tempretaura od 25 navise, ali je trg na kome se nalazi kafic u sjeni drveca i bilo je i malo vjetra, pa su poceli svuda da lete menus. Obzirom da je Lombardia u nekom bio & ecology konceptu, iz cafea su donijeli glavice kupusa i stavili na stolove da bi fixirali menus.Trg je u slici, hahaha, samo nisam imala hrabrosti da ovjekovjecim te glavice kupusa, mislila sam da ce ljudi oko mene misliti da sam potpuno crazy... Lijevo na pic. se nalazi odlicna radnja s ribljim specijalitetima & morskim plodovima, pa sam se pocastila pohovanim skampima upakovanim u papir, da se mogu pojesti s nogu ili na klupi, onako sasvim opusteno..
Dragana





3 komentara:

  1. Pa nego šta, nego vidovita Zorka hahaha, Dragana, ja sam oduševljena tvojim odmorom.
    Nasmijala sam se glavicama kupusa, a i tebe sam zamislila dok to gledaš i cupkaš smišljajući kako slikati, a da te ostali ne primjete... koliko puta mi se to desilo. Nikad mi nije uspjelo, čak i kad sam skupila hrabrosti i škljocnula, slike su bile mutne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaži, koji naslov da stavimo?
    Ja sam napisala "Cafe Lombardia", ali ti ćeš bolje procijeniti koji je momenat bio naj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kiša u Doboju, i pada i ne pada... bezveze vrijeme.
    Daj nam Dragana još koju sliku ako imaš, da produžimo odmor ;)

    OdgovoriIzbriši