24. tra 2011.

...


Broj komentara: 7:

  1. A mirisu jorgovani..

    Majo, jedna i jedina :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bobo ;)
    Miriše jorgovan gdje god da kreneš ovih dana :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo mene nema, tamo, da ih pomirisem, aaahhh..

    A i dok dodjem, nece biti jorgovana. Nepravda, pa to ti je, haha..

    Nego, jesu li to jorgovani uranili ili sam ja polupala loncice tj. prolupala?!

    OdgovoriIzbriši
  4. Neće biti jorgovana, ali biće nešto drugo, Bobo :)
    Uvijek nešto cvjeta.
    Al` ja ne znam kad šta cvjeta, pa ni za jorgovan ne znam dal` je vrijeme :) Pa kad procvjeta procvjeta :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jeste, Majo, jorgovanu je sada bas vrijeme :). Ja se sjecam da je uvijek pred 1. maj bilo jorgovana, mladog luka i salate. Slala me mama kao malu tamo negdje iza "Lesnine" da kupim mladu salatu i luk, a svuda me na putu pratio miris jorgovana. Mijesali se tako ljubicasti i bijeli jorgovan, ljepota prava.
    U Bgdu sam, prije par dana, svaki dan dobijala buket jorgovana od tate, kad vec nema nekih drugih kavaljera mora covjek da se osloni na staru gardu.
    Dodjoh svojoj drugoj kuci, a i ovdje, u mom vrtu, procvjetao jorgovan.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. hahaha

    A kakav je tvoj jorgovan? Bijeli ili ljubičasti?

    OdgovoriIzbriši
  7. Ljubicasti jorgovan :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši