26. tra 2011.

Antwerpen

Krecemo od Antwerpen Central, najljepse zeljeznicke stanice u Evropi.
Ponekad se dese neke stvari sasvim spontano u zivotu. Tako mi je prije vise od godinu dana prvi put dosao u misli ovaj grad. Kasnije smo se opet sreli u Zebaldovoj knjizi "Austerlic" koja pocinje upravo na ovom mjestu - Antwerpen Central zelj. stanici. Kasnije se pripovjedac knjige srece s Austerlicom na jos nekim drugim mjestima u Evropi i posredstvom tih susreta Austerlic otkriva svoju zivotnu pricu... Treci put je bilo sasvim licno - city break 4 dana u solo reziji (secret location za Maju!). So the story goes on...

Dragana







Broj komentara: 7:

  1. Vidi ti, molim te, gdje ona dođe :))) Dragana, Dragana... :)))

    Jedva čekam nastavak priče :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ciao Majo,

    naravno, nastavak price slijedi...

    Gradom sam potpuno fascinirana i mislim da je od svega dosad vidjenog, a imala sam srecu da vidim dosta :))))), sigurno jedan od najljepsih gradova, ne samo zbog arhitekture nego i zbog svog multikulturalnog i kosmpolitskog duha, zbog opustenosti s kojom se tamo zivi, umjetnickog bogatstva, gastronomije i cinjenice da ima primat u obradi i trgovini dijamantima, tako da sam mogla ukrasti za sebe jedan komadic sna...

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Boba i Dragana pišu istovremeno, pa Dragana nije vidjela Bobin komentar, a pohvale stižu i sa moje strane, nije zbog dijamanata hahaha, nego zbog tako lijepog opisa, iako nikad nisam tamo bila, vjerujem da je jedan od najljepših gradova.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fotografije su odlicne, taman si nas zainteresovala Dragana.

    Znaci Belgija. Samo naprijed.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala svima, znam da ce vam se svidjeti, a ja sam vrijedno sve fotografisala da bismo svi zajedno mogli uzivati!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno, od nas jedno veeeliko ♥
    :)

    OdgovoriIzbriši