30. ožu 2011.

trotoar u sjenci krošnje

Broj komentara: 5:

  1. Prelijep detalj...Kao fantastičan crtež na trotoaru...

    OdgovoriIzbriši
  2. Sad bih ja lajkovala Vaš komentar, da ima ona opcija kao na FB :)

    Pa ću napisati: sviđa mi se :)))

    Hvala :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Gledam,ne ocima...Dubinom duse posmatram sliku. Prelijepa.Mozda za mene.Da li pod utiskom citanja na stranicama bloga o ljubavi, vjetru i sl. Razmisljam. Da li smo mi sjenke na trotuaru ili trotuar obasjan sjenkama... Razmisljam...Covjek jeste da razmislja, da osjeca,da voli...

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je da nas ima više koji dušom posmatramo ono što vidimo :)
    I slažem se, čovjek je srećan, jer je biće koje može da razmišlja, da osjeća, da voli...
    Rolighavet, žao mi je što ne mogu da pogledam tvoj profil, a rado bih :)

    OdgovoriIzbriši