18. ožu 2011.

Stari grad

Broj komentara: 5:

  1. Koliko li smo samo neodrzanih casova proveli kod Adnana u Amaru?

    Majo, pozdravi molim te Adnana i popij jednu kafu za mene. Bolji je cak i od Starbucksa.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. `oću Svjetlana, a ti pozdravi cijeli Starbucks od mene hahaha

    P.S. Ako hoćeš, mogu i burek pojest` za tebe ;)
    Ako ne voliš burek, onda ću sladoled mmmmmm

    OdgovoriIzbriši
  3. Ako se vec nudis, onda za mene sve to plus onaj trokutasti, zuti kolac.

    Na dijetu cemo sljedeceg proljeca:)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Ciao narode,

    tema je prava. Nema Adnana nigdje ni njegovih bureka ni kafa ni kolaca, mislim na one sa vockicama i zelatinom na vrhu koji su obiljezili moje gimnazijske dane. Meni je on uvijek bio jedan odmjeren i prijatan lik i kada sam ga srela prije 10-ak godina on se uopste nije promjenio, ostao je onako dobar lik kakav je uvijek bio. Nema tog Starbucksa na svijetu koji se moze uporediti sa Amarom. Ma, sve je to cool - coffee and cake, ali fali ono malo duse sto mi svi iz Bosne imamo.

    Nemojte plakati, nije mi bila namjera da bilo koga rastuzim.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. :)
    Sretnemo se mi često na dobojskim ulicama, a i u Amaru. A i ja volim sve što vole mladi hahaha
    (burek, kolače, sladoled - punč i čokolada), kafu... volim sve :)

    OdgovoriIzbriši